فرهنگی
 
جشن بزرگداشت هفته دولت، روز کارمند و اعیاد دهه امامت و ولایت روز سه شنبه مورخ 14/6/96 ساعت 14 در محل سالن همایش شهید عضدی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد.
جشن بزرگداشت هفته دولت، روز کارمند و اعیاد دهه امامت و ولایت روز سه شنبه مورخ 14/6/96 ساعت 14 در محل سالن همایش شهید عضدی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد. مراسم با پخش تلاوتی چند از آیات قرآن مجید و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. ریاست مرکز ، آقای دکتر عنایت ا... نجیب زاده ضمن خوش آمدگویی به میهمانان ؛ هفته دولت، روز کارمند و اعیاد دهه امامت و ولایت را تبریک گفتند و از زحمات همکاران مرکز تشکر و قدردانی نمودند و یادآوری کردند که از جمله اعمال عید غدیرخم در این روز مصافحه کردن است که موجب نزدیکی بیشتر دلها می شود. ایشان با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه اعضای اداری و علمی دانشگاه ؛ ابراز امیدواری کردند ،با مهرورزی و نزدیکی روزافزون دلهای همکاران با یکدیگر ، در جهت اعتلای مرکز تهران جنوب گام های مثمر ثمری برداشته شود.


 نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ، در خصوص واقعه غدیر خم، بیاناتی را مطرح کردند و ضمن تاکید بر مطالعه خطبه معروف غدیر خم، به حفظ کردن این خطبه مهم سفارش نمودند و سپس با طرح سوالی در مورد علت عدم حمایت بیعت کنندگان با حضرت علی (ع)  پس از واقعه غدیر خم حاضرین در جشن را به پاسخگویی و مشارکت در قالب مسابقه دعوت نمودند.


 انجام حرکات نمایشی توسط گروه آکروبات و پخش نماهنگ مربوط به تقدیر ریاست مرکز تهران جنوب در روز کارمند از کارکنان و در محل کار تک تک همکاران ، موجبات تزریق روحیه امید بیشتر در دل همکاران و انبساط خاطر حاضرین گردید.


در پایان مراسم، مسئولین حاضر از ستاد استان تهران در معیت معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ، ریاست مرکز تهران جنوب و معاونین ایشان ؛ از سادات و کارکنان بازخریدی مرکز تقدیر نمودند و به برندگان مسابقه دارت ویژه هفته دولت و پنج نفر از کارکنان ،به قید قرعه هدایایی را اعطا نمودند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر