اخبار
 



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب: عنایت الله نجیب زاده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در مراسم گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی به بیان ویژگی های کارآفرینی در شرایط امروز پرداخت و برگزاری استارتاپ ها را به عنوان رویدادهایی معرفی کرد که شرایط را برای خلق ایده و خلاقیت فراهم می کند.

نجیب زاده با بیان این مطلب که مرکز تهران جنوب بزرگ ترین مرکز دانشگاه پیام نور در کشور است، تصریح کرد: ما به منظور توسعه بحث کارآفرینی از طریق برگزاری کارگاه های مختلف متناسب با نیاز دانشجویان در مرکز آموزش های آزاد این واحد، شرایط را برای آشنائی هر چه بیشتر قشر جوان جامعه با شرایط کسب و کار نوین فراهم می کنیم.

وی در ادامه برگزاری استارتاپ ها را زمینه برای خلق ایده و خلاقیت در دانشجویان دانست و از برگزاری استارتاپ ملی گردشگری با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در این واحد خبر داد.

مسعود توفیقی؛ مدیر گروه کار آفرینی و ارتباط با صنعت استان تهران در ادامه به بررسی تحولات جدید در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی پرداخت و یکی از مهم ترین این عرصه ها را عرصه فناوری عنوان کرد و افزود: این فناوری ها که مبتنی بر نوآوری و دانش هستند افق های جدیدی را نیز پیش روی کارآفرینی قرار داده است و از آن در مباحث اقتصادی تحت عنوان اقتصاد دانش بنیان یاد می کنند.

مدیر گروه کار آفرینی و ارتباط با صنعت استان تهران همچنین در بخشی از صحبت های خود به بیان قوانین حمایت از شرکت ها، مؤسسات دانش بنیان و بسته های حمایتی دولت در راستای تجاری سازی اختراعات و نوآوری ها پرداخت.
علی رضا سلطانی فرد؛ مدیر اجرائی بنیاد ICDL ایران، دیگر سخنران این مراسم بود که دقایقی چند به بررسی لزوم یادگیری مهارت های دیجیتال در شرایط کسب و کار نوین پرداخت.

در مراسم گرامیداشت هفته کارآفرینی، که دیروز (سه شنبه 30 آبان ماه 1396) در محل سالن همایش شهید عضدی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد دو تن از دانشجویان کارآفرین این مرکز به بیان ایده ها و تجربیات کارآفرینانه خود در حوزه گردشگری و امور فرهنگی پرداختند.

گفتنی است، هفته سوم نوامبر مصادف با هفته آخر آبان ماه به عنوان هفته جهانی کارآفرینی نامیده شده است و در این زمان ۳۵ هزار رویداد کارآفرینانه در ۱۲۵ کشور جهان برگزار می شود و جمهوری اسلامی ایران نیز از سال ۱۳۹۲ به این کمپین جهانی پیوسته است.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب