اخبار
 



به گزارش روابط عمومی روز پنجشنبه 20 مهر ماه 1396 مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید مرکز شهریار با عنوان " گردهمایی بزرگ دانشجویان ورودی جدید"در سالن اجتماعات ساختمان آموزش ، از ساعت 10 الی 11/30 و با استقبال بالای دانشجویان برگزار گردید. قبل از شروع مراسم دانشجویان بعد از دریافت پکهای آماده شده و پکهای پذیرایی در جایگاه خود قرار گرفته و مراسم در ساعت 10 با ورود مسئولین به سالن آغاز شد. بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی ، دکتر عابدینی ریاست مرکز با دعوت مجری برنامه پشت تریبون رفته و ضمن خوش آمدیی و عرض تبریک به تمامی دانشجویان جدید برای آنها آرزوی موفقیت کرده و یادآور شدند دانشگاه پیام نور با سابقه ای درخشان و تسهیلات متنوع جایگاه بسیار مناسب برای ادامه تحصیل تمام علاقمندان به تحصیل است.

سپس حجت الاسلام نبوی نماینده دفتر نهاد رهبری در پیام نور استان تهران پشت تریبون قرار گرفته و به ایراد سخنان خود پرداختند.آقای نبوی به معرفی سایت نهاد رهبری که تصاویر آن بصورت پاور پوینت در سالن پخش میشد پرداخته و به مبحث ازداوج آسان دانشجویی و نحوه ثبت نام در آن نیز اشاره کردند. پخش کلیپ ویژه ماه محرم نیز جزو اقدامات این مراسم بود. از جمله مهمانان حاضر در سالن روسا و اعضای شورای اسلامی شهرهای شهریار و اندیشه بودند.

در ادامه مراسم از دانشجویان فعال انجمن های دانشجویی دانشگاه که در برگزاری مراسم امروز هم مشارکت داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در ادامه آقای رضا فرمانی دبیر انجمن دانشجویی رشته مهندسی صنایع به نمایندگی از تمام انجمن های دانشجویی مرکز پشت تریبون رفته و در چند دقیقه نحوه فعالیت و عضویت در انجمن های دانشجویی را برای علاقمندان و صاحبان مهارتهای خاص شرح داده و از تمامی دانشجویان دعوت نمودند با عضویت در انجمن های دانشجویی که برای تمامی رشته نیز دایر است به فعالیت پرداخته و در راستای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه نقش موثر داشته باشند.

در انتهای مراسم خانم شریفی ، مدیر آموزش مرکز در جایگاه قرار گرفته و ضمن معرفی ، آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان اعلام کردند و دانشجویان در زمینه مسائل آموزشی نظیر انتقالی، نحوه مهمان شدن ، مرخصی ، انتخاب واحد ، حذف و اضافه و ... سوالات خود مطرح کرده و پاسخ های خود را دریافت کردند. استقبال از مراسم بصورتی بود که تعداد زیادی از دانشجویان بصورت سرپایی در انتها و اطراف سالن در مراسم شرکت داشتند. شایان ذکر است بیش از 600 نفر دانشجوی ورودی جدید بصورت پذیرش از طریق آزمون سراسری ، در دو هفته اول ثبت نام؛ سوم تا شانزدهم مهر 96 ، در مرکز شهریار پذیرش قطعی شده اند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب