اخبار
 
در این جلسه که روز دوشنبه ۲۹آبان از ساعت ۱۳ظهر برگزارگردید، نخست دکتر مرادی معاون آموزشی پژوهشی،فرهنگی و اجتماعی استان ،ضمن خوشامدگویی به دانشجو یان مسئول بسیج دانشجویی مراکز وواحدها به بیان هدف تشکیل جلسه پرداخته و دانشجویان را به بیان موارد و مشکلات حوزه بسیج دعوت کردند .درادامه تمام دانشجویان با ذکر موارد و مشکلات مرکز خود پرداختند. بعد از ایراد مشکلات بسیج دانشجویی، جناب آقای دکتر جمشیدی ریاست محترم استان به بیان ایرادات خود پرداختند.

ایشان ضمن تسلیت ایام گذشته و تسلیت به زلزله زدگان غرب کشور و تبریک ایام ربیع الاول درخصوص اعتبارات بسیج مواردی را به مسئول بسیج دانشجویی استان بازگو نمودند.

در ادامه با توجه به موارد ذکر شده توسط دانشجویان ، همه دانشجویان و کارکنان را به حفظ و رعایت اخلاق اسلامی واینکه لازمه کار فرهنگی است، دعوت کرده و با بیان اینکه ملت از دست دانشجوی بسیجی هیچ آسیبی نخواهد دید چون مقید و بهترین ها هستند و دانشجویان را به برخورد منطقی و اخلاق مدارانه متقابل با مجموعه دعوت و در خصوص برگزاری تریبونهای آزاد و کرسی ها هم مواردی در جهت توسعه و برگزاری در سطح مراکز و واحدها مطرح نمودند.

جلسه با جمعبندی مدیر فرهنگی استان آقای فتاحی زاده و ذکر دغدغه های موجود و ظرفیت ها و موارد قابل پیگیری در زمینه فرهنگی در دانشگاه پیام نور استان تهران بپایان رسید.



 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب