اخبار
 
توافق جهت تأسیس و ایجاد مرکز پژوهشی




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین ، دکتر سهراب عسگری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین – قرچک با حضور در فرمانداری شهرستان ورامین با دکتر یوسفی فرماندار ورامین دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار که حجت الاسلام علیزاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری و شیرکوند مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین – قرچک نیز حضور داشتند ، دکتر عسگری شماری از فعالیت های برجسته علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در سال گذشته را برشمرده و از آمادگی دانشگاه جهت در اختیار قرار دادن ظرفیت های بالای علمی و پژوهشی این مرکز در راستای استفاده ادارات و نهادهای شهرستان و شرکت های صنعتی و کشاورزی منطقه خبر دادند.

در ادامه این دیدار دکتر یوسفی فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن آرزوی توفیق برای ریاست دانشگاه و مجموعه پیام نور ، این دیدارها را زمینه ساز همکاری های بیش از پیش این دو نهاد برشمرد و افزود : فرمانداری شهرستان ورامین به جهت دیدگاه توسعه گرایانه حاکم و فعالیت شرکت ها و مجموعه های صنعتی و کشاورزی در این منطقه ، آمادگی دارد در جهت ایجاد یک دفتر منطقه ای توسط دانشگاه پیام نور و استفاده از توان و ظرفیت های بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور در زمینه های مختلف پژوهشی و آماری همکاری لازم را داشته باشد.

ایشان همچنین به استفاده ادارات و مجموعه های شهرستان از توان علمی و آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور اشاره نموده و گفتند : شهرستان های قرچک و ورامین باید از توان و قابلیت های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور در تمامی زمینه های پیشرفت استفاده کافی را داشته باشند. در همین راستا ریاست دانشگاه پیام نور و فرماندار شهرستان ورامین توافق نمودند پس از انجام امور مقدماتی کارشناسی و شناسایی زمینه های همکاری ، یک دفتر پژوهشی و تحقیقاتی توسط دانشگاه پیام نور در محل فرمانداری شهرستان ورامین ایجاد گردد.
در پایان این دیدار دکتر عسگری ریاست دانشگاه جهت بازدید از مجموعه دانشگاه پیام نور از دکتر یوسفی فرماندار شهرستان ورامین دعوت بعمل آورد.


روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین - قرچک

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب