اخبار
1397/3/30 چهارشنبه
دیدار با آیت اله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین
رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با آیت اله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کرد.

.

   

دکتر راهداری رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با آیت اله محمودی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کرد.

آیت اله محمودی توفیق انجام صحیح وظیفه در این شرایط خاص اوضاع جهانی را از عنایات خداوند برشمرد و افزود: امروزه اهمیت مراکز علمی و دانشگاهی در ساختن جامعه انسانی و الهی غیرقابل انکار است و تربیت نیروی دانشمند که هم به سلاح علم و دانش مجهز باشد و هم به سلاح اخلاق و تقوای الهی بزرگترین رسالت دانشگاهها در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین در ادامه، حساسیت وظایف و مسئولیتهای خطیر و مهم مسئولین و مدیران فرهنگی کشور را برشمرد و با اشاره به خطراتی که نسل جوان و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان را در محیطهای علمی تهدید میکند اظهار داشت: آموزشهای دینی و اخلاقی بایستی از سالهای ابتدایی تحصیل افراد آغاز شود تا در ادامه مسیر بتوانند با آسیبهای پیش رو مقابله کنند. امام جمعه محترم شهرستان ورامین همچنین همکاری بیش از پیش دانشگاه با نهادهای مذهبی و فرهنگی شهرستان و استفاده از ظرفیت های عظیم دانشجویی در مناسبتهای مذهبی و ملی را نیز خواستار شد.

  در ادامه این دیدار دکتر راهداری رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین نیز ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای آیت اله محمودی، وجود ایشان را مایه خیر و برکت برای منطقه و بسیار ارزشمند برای مسئولین اجرایی دانست و منویات و ارشادات ایشان را در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور و نیز تربیت نسل جوان دانشمند و بااخلاق و متدین بسیار حائز اهمیت برشمرد.

وی در ادامه به برخی برنامه های دانشگاه پیام نور در جهت شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان از طریق انجام پژوهشها و مطالعات دانشجویی اشاره نمود و خاطرنشان کرد ظرفیت بسیار بالایی در استفاده از تخصص های موجود در دانشگاه  وجود دارد که در صدد هستیم برای حل مسائل جامعه و منطقه از آن استفاده کنیم.

    در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین گزارشی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دانشگاه و نیز فعالیت های انجام شده توسط انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی فعال را به محضر حضرت آیت اله محمودی ارائه و در خصوص برخی برنامه های ویژه در سال 97 با استفاده از توان علمی و فرهنگی دانشجویان بومی نیز توضیحاتی ارائه نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر