اخبار
1397/4/23 شنبه
جشن دانش آموختگی
نخستین آیین دانش آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب برگزار شد

.

نخستین آیین دانش آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب با حضور پرشور دانش آموختگان این دانشگاه برگزار شد.
جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته و گرایش های مدیریت، علوم ارتباطات اجتماعی ، علوم سیاسی، فناوری اطلاعات و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب به همت انجمن های علمی و کانون های هنری این دانشگاه برگزار شد.

این جشن با حضور دکتر محمدهادی امین ناجی؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، دکتر محسن دیانت؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب و مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور خانواده های دانش آموختگان در سالن همایش های خوارزمی مرکز تهران شرق برگزار شد.

دکتر محمدهادی امین ناجی؛ معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان سحنانی درباره جشن دانش آموختگی و خاطره انگیز بودن آن برای همه دانش آموختگان افزود: فارغ التحصیلی، اعلان موجودیت، اعتماد به نفس و آمادگی برای پذیرش مسوولیت با تخصص و مهارت در عرصه خدمت رسانی و خدمتگزاری به انسانیت است.

وی با پرداختن به ویژگی ها و موفقیت های برجسته دانشجویان دانشگاه پیام نور به موفقیت های ورزشی اخیر دانشجویان پسر و دختر دانشگاه پیام نور در سطح جهان اشاره کرد و افزود: جامعه نیازمند نشاط، امید و شادی آفزینی است و این امر با حضور شما جوانان محقق می شود.

دکتر امین ناجی با اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب در انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و هنری این دانشگاه در عرصه های علمی و اجتماعی تاکید کرد: شما دانش آموختگان دانشگاه پیام نور، مدیران و کارگزاران امروز و فردای جامعه و نمایندگان و مبلغان این دانشگاه هستید و امیدواریم با احساس تعلقی که به آن دارید، پیوند خود را با دانشگاه حفظ کنید.

دکتر دیانت؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب نیز ضمن تقدیر از دانشجویان فعال و دست اندرکار برگزاری این مراسم و جشن باشکوه، برگزاری این آیین با بالاترین کیفیت را نشان تدبیر و توانمندی دانشجویان این دانشگاه دانست و افزود: جوانان، همیشه نشان داده اند که هر مسوولینی را به شایستگی به انجام میرسانند و  اگر به آنها اعتماد کنیم؛ چه در خانواده، چه در اجتماع و کشور، مایه افتخار ما خواهند بود.

وی با تکریم جوانان ایرانی، و هستخاطرنشان کرد: شما فارغ التحصیل کشوری هستید که اندیشه و دستاوردهای فکری و علمی بزرگان، اندیشمندان و دانشمندان آن، منشا تحول، مطالعه و تفکر جهان بوده است

دکتر دیانت با اشاره به نقش آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور در همه عرصه ها و صحنه ها، گفت: دانشگاه پیام نور شهدای مدافع حرم بسیاری دارد. دانشگاه پیام نور مرگز تهران غرب نیز مفتخر به شهید حرم؛ کریمی و شهید علی جواد زارع؛ شهید حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی است و ما مفتخریم که از نام و یاد آن ها بهره ببریم.

اجرای نمایش طنز با موضوع آسیب های اجتماعی جوان و خانواده، موسیقی زنده و اجرای نمایش رادیویی هنرجویان رسانه دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب " رادیو ویدار"؛ اولین رادیوی مجازی دانشگاه پیام نور از جمله برنامه های دانشجویی این جشن باشکوه بود.

در این مراسم از نخبگان و برترین های علمی و پژوهشی دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب نیز تجلیل و تقدیر شد.

اولین جشن دانش آموختگی دانشگاه پیام نو مرکز تهران غرب با حضور ۱۳۰ دانش آموخته و ۳۵۰ نفر از اعضای خانواده آنان، میهمانان و دانش آموحتگان، در محیطی خاطره انگیز پایان یافت.

این جشن به همت انجمن های علمی فناوری اطلاعات و جسابداری، هنرجویان تیم اجرایی رسانه  رادیو ویدار، گروه تحصصی روزنامه نگاری و کانون تئاتر آفتاب دانشگاه پیام نور تهران غرب برگزار شد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر