اخبار
1396/12/2 چهارشنبه
مراسم باشکوه ایام فاطمیه دردانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال
مراسم باشکوه سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام فاطمیه دردانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال برگزار شد

.

 به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام فاطمیه ، مراسم عزاداری باشکوهی به همت امورفرهنگی و گروه دانشجویی خیریه یاران مهدی(عج) با حضور مشتاقان و وفاداران به آن حضرت در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال برگزار شد.

این مراسم  با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی؛ مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان تهران، و دکتر سیدعلی هاشمی زاده عقداء؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

هاشمی زاده عقداء پس از تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، گفت: عزاداری شهادت این بانوی گرانقدر در فرهنگ شیعه از جایگاه رفیعی برخوردار است و در این میان،  مقام و منزلت حقیقی آن بانوی بزرگوار جهان اسلام، از درک و فهم آدمی خارج است.

در ادامه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دخت پیامبر گرامی، در خصوص حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که حضرت فاطمه زهرا(س) از بزرگترین واسطه های فیض الهی بوده و شیعیان و پیروان ولایت، مدیون جهاد و مبارزه ایشان در راه دفاع از امامت و ولایت هستند.

وی در ادامه تصریح نمود: برهمه مسلمانان به ویژه بانوان اسلامی لازم است که از زندگی، شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) الگو بگیرند.

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، عزاداری با مداحی مجید پروانه، اجرای نمایش دانشجویی و به تصویر کشیدن واقعه فدک ادامه یافت و در پایان از شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی بعمل آمد .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر