اخبار
1397/6/4 یکشنبه
آمادگی همکاری آموزشی با جامعه پرستاری
دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزشی سازمان نظام پرستاری اعلان کرد

.

 رییس دانشگاه پیام نور تهران جنوب در نشست با رئیس کل  و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پرستاری، آمادگی خود را برای انعقاد قرارداد برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز سازمان نظام پرستاری اعلان کرد.

در این دیدار محمد شریفی مقدم معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به 10 هدف آموزشی سازمان نظام پرستاری گفت: پرستاران، نیروهای تاثیرگذار در حوزه سلامت به شمار می روند، از همین رو، آموزش آنها می‌تواند در ارائه خدماتی که به مردم ارائه می شود، بسیار موثر باشد.

شریفی مقدم ادامه داد: با وجود صنعت توریسم سلامت و ورود گردشگران به کشور خصوصا از کشورهای همسایه  و نیاز آنان به ارائه خدمات در حوزه سلامت، پرستاران ما  نیازمند فراگیری آموزش های اولیه زبان های خارجی و  به روز شدن آموزش هستند.

معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی سازمان نظام پرستاری، تاکید کرد: پرستاران جهت بهره گیری از دانش روز دنیا، حضور در سمینارهای بین المللی و  موضوعاتی از این قبیل باید به زبان عمومی و تخصصی مسلط و به روز شوند که این یکی از ضروریترین مسائلی است که به جامعه پرستاری کمک می کند و به تبع آن ارائه خدمات بهتر به مردم را موجب می شود. در همین زمینه تلاش سازمان نظام پرستاری بر این است که شرایطی فراهم شود تا پرستاران بتوانند با دانش روز در حوزه IT  و ارتباطات آشنا شوند و ابزارهای مناسب جهت کاربرد این حوزه مهم روز دنیا را بدست آورند.

دکتر محمد اورکی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب درادامه با اشاره به این که امیدواریم این همکاری سرآغازی برای همکاری‌های بیشتر و در سطح کشور باشد گفت: هدف و شعار دانشگاه پیام نور، آموزش برای همه، همه وقت و همه جا است، که با توجه به پیشینه دانشگاه پیام نور، رسالت دانشگاه در راستای گسترش آگاهی عمومی، علم آموزی و تربیت نیروهای متخصص طی این سالها اجرا شده است.

 دکتر اورکی گستردگی دانشگاه پیام نور با 500 مرکز و واحد را از ویژگی های این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت:  این گستردگی در سراسر کشور برابر با وجود زیرساخت های لازم برای اجرای برنامه های توسعه ای مورد نیاز دستگاه ها و سازمانهای مختلف جهت اجرای برنامه های علمی، آموزشی می باشد.

رییس دانشگاه پیام نور تهران جنوب در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور تهران جنوب با وجود ظرفیت ها و امکاناتی از قبیل اعضای هیات علمی توانمند در گروه های آموزشی مختلف، سایت های رایانه ای و لابراتوار زبان مجهز، امکان برگزاری همزمان ویدئو کنفرانس با 30 استان،  آزمایشگاه های به روز در رشته های روانشناسی، تربیت بدنی و جغرافیا، فعالیت سه انجمن: نوروسایکولوژی، سالمندان و روانشناسی ایران و کتابخانه ای غنی که در اختیار دارد، می تواند با سازمان نظام پرستاری که ارتقاء سطح سلامت و بهداشت را دنبال می کند، جهت تحقق این مهم همکاری های لازم را داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور تهران جنوب درپایان  با اشاره به این که سازمان نظام پرستاری با دانشگاه پیام نور اهداف مشترکی دارد ، تاکید کرد: دانشگاه پیام نور تهران جنوب آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد برای برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز سازمان نظام پرستاری اعلام می نماید. همچنین زمینه انعقاد تفاهم‌نامه‌ بین سازمان نظام پرستاری  با دانشگاه پیام نور را جهت اجرای برنامه های کشوری فراهم خواهد آورد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر