اخبار
1397/3/17 پنجشنبه
مراسم برزگدااشت ارتحال امام (ره)در ستاد استان تهران
دانشگاه پیام نور استان تهران مراسمی به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار کرد

.

 
به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی-رضوان الله تعاالی علیه- مراسم بزرگداشتی با حضور دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، مسوولان و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی لیلابی؛ مسوول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری  سخنانی پیرامون ابعاد شخصیت امام خمینی(ره) ایراد کرد.

وی گفت: امام خمینی، شخصیتی جامع با ابعاد مختلف داشت. شخصیتی که به عنوان چهره ای شاخص و موفق  و هم چنین محبوب ترین رهبر قرن، در عصر خود درخشید.

مسوول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری  در دانشگاه پیام نور استان تهران، اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده‌ی الهی و بی‌اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی، اعتقاد به اراده مردم، حمایت از محرومان و مخالفت با خوی کاخ نشینی، مخالفت صریح با جبهه‌ی قلدران بین المللی و مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری و تکیه بر وحدت ملی را اصول هفتگانه اندیشه امام خمینی از منظر مقام معظم رهبری خواند و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمود که مسئله‌ی تحریف شخصیت امام خطر بزرگی محسوب می‌شود،. امام را نباید به عنوان صرفاً یک شخصیت محترم تاریخی، مورد توجه قرار داد و برای شناخت امام باید اصول فکری ایشان را بازخوانی کرد.

وی در ادامه، همگان را به مطالعه آثار امام فراخواند و با تکیه بر کتاب " چهل حدیث " ایشان، افزود: این کتاب، یکی از آثار گرانبهای اخلاقی و عرفانی امام خمینی (س) است. در این کتاب ارزشمند، چهل حدیث از روایات پیشوایان دین از کتاب شریف اصول کافی در وضوعات اخلاقی و اعتقادی به وجهی مبسوط و با بیانی شیوا و اثرگذار داده شده است.

دکتر بخشی خانیکی نیز طی سخنانی سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت و از دفتر نمایندگی نهاد رهبری به خاطر برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر