اخبار
1396/12/20 یکشنبه
سمینار علمی شبیه سازی بافت های بیولوژیک در صنعت پزشکی و دندانپزشکی
دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، سمینار علمی ویژه دانشجویان مهندسی پزشکی خود با حضور دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی و صنعتی امیرکبیر برگزار کرد.

.

 دانشگاه پیام نور مرکر تهران شمال، سمینار علمی با موضوع " شبیه سازی بافت های بیولوژیک در صنعت پزشکی و دندانپزشکی" ویژه دانشجویان مهندسی پزشکی مرکز تهران شمال با حضور دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی و صنعتی امیرکبیر  در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام نور برگزار کرد.

دکتر سید علی هاشمی زاده عقداء رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال در خصوص هدف از برگزاری این سمینار گفت: هدف از این سمینار، ارائه راهکار ها و مصادیق آن ها به دانشجویان رشته مهندسی پزشکی در راستای ایجاد کسب و کار های نوین در زمینه مهندسی پزشکی است تا بتوانیم در کنار فعالیت هایی مانند واردات، تعمیرات تجهیزات و فروش تجهیزات مهندسی پزشکی در کشور، فعالیت های به روزتر و علمی در دانشگاه داشته باشیم.

وی افزود: صرف نظر از منابع علمی غنی دروس دانشگاهی این دانشجویان، در این سمینار زمینه های علمی در سطوح بالا  ارائه شد که قطعا استفاده از آن ها فرصتی مغتنم برای ایجاد کسب و کار است و همچنین  موضوع تمرکز و سرمایه گذاری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این سمینار، به موضوعاتی ازجمله: شبیه سازی ارگان های بدن انسان، دیجیتال کردن پزشکی، تصویربرداری و اهمیت تصویر شناسی، پردازش تصویر، پردازش سیگنال، نرم افزارهای شبیه سازی، مارکتینگ و کسب و کار علم دیجیتال صنعت دیجیتال پرداخته شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر