اخبار
1396/9/19 یکشنبه
دانشگاه پیام نور دماوند برگزار کرد
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع حقوق دانشجویی

.

به مناسبت روز دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور دکتر امیری رییس نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر یداللهی رییس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و نسرین شمسی مدرس رشته ی حقوق برگزار شد.

در این نشست که با هدف تعامل بیشتر دانشجویان با مسوولان و مشارکت دادن ایشان در تصمیم سازی های دانشگاه در ارائه خدمات موثر به ایشان تشکیل شد، دانشجویان در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و مسوولان دانشگاه با استقبال از سخنان ایشان، به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

دکتر یدالهی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت و تبریک  شانزدهم ۱۶ آذر روز دانشجو به ارائه گزارشی مختصر از روند پیشرفت های آموزشی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه در سالهای اخیر پرداخت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تشکیل چنین نشست های دانشجویی را در راستای تقویت روحیه ی مطالبه گری دانشجویان بسیار مفید دانست و از دانشجویان خواست تا انتقادات و نظرهای سازنده خود را در حوزه های مختلف آموزشی و صنفی دانشجویی، در همه اوقات سال به مسوولان دانشگاه منعکس کنند تا در تصمیم سازی های دانشگاه مشارکت داده شده  و  در خصوص موارد خاص نیز اقدامات لازم صورت گیرد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر