برگزیده‌ها
1397/2/23 یکشنبه
دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاه پیام نور مرکز ری
نشست صمیمانه و گفت و گوی دکتر بخشی خانیکی با کارکنان مرکز ری

.

 دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با هیات همراه، بیست و سوم اردیبهشت ماه از دانشگاه پیام نور شهرری دیدار  کرد.

در این دیدار، نخست، جلسه ای در حوزه ریاست دانشگاه پیام نور ری تشکیل شد و دکتر عامری سیاهویی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز ری ضمن ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه در حوزه های مختلف، به بیان ظرفیت های کاربردی و بعضی از مشکلات موجود پرداخت.

در ادامه این بازدید، رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، نشستی صمیمی  با کارمندان دانشگاه پیام نور شهرری داشت.

در این نشست، دکتر بخشی خانیکی با تحلیلی از  شرایط کنونی دانشگاه، توصیه هایی را در راستای اهداف عالی دانشگاه  پیام نور، بیان  و کارمندان را به ایجاد تعامل سازنده، همکاری بیشتر،  تقویت روحیه کار گروهی، سعه صدر  و  مشارکت دلسوزانه تر در  اداره دانشگاه پیام نور دعوت نمود.





رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، با اشاره به کاهش جمعیت دانشجویی در کشور، اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق، خلاقانه و کاربردی در حوزه های مهارت آموزی، درآمدزایی و جذب دانشجو می توان از تنگناهای ایجاد شده کاست.

دکتر بخشی خانیکی بر جذب دانشجوی بین المللی در دانشگاه پیام نور  به صورت مجازی تاکید و اظهار داشت:  به دلیل ظرفیت ها و وجود زیرساخت های مطلوب در دانشگاه پیام نور، میتوانیم هم در زمینه جذب دانشجوی بین المللی تلاش کنیم و هم بکوشیم تا در حوزه آموزش منابع انسانی، تفاهم نامه هایی را با سازمان ها و دستگاه های مختلف منعقد کنیم. 

 رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، با توجه به نزدیک شدن به  ایام امتحانات پایان نیمسال تحصیلی، ارائه خدمات مناسب، برخورد شایسته و تکریم دانشجویان را خواستار شد.

در ادامه این نشست، کارمندان دانشگاه در فضایی صمیمانه به بیان  سوالات و مشکلات خود پرداختند. دکتر بخشی خانیکی با سعه صدر به سوالات مطرح شده پاسخ و قول مساعدت در زمینه ایجاد رفاهحال کارمندان نه تنها مرکز ری؛ بلکه کارمندان همه مراکز و واحدهای استان تهران داد.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها