برگزیده‌ها
1396/10/12 سه‌شنبه
اولین رویداد ایده کشاورزی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود
اولین رویداد ایده کشاورزی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود

.

 رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری اولین رویداد ایده کشاورزی خبر داد.

دکتر جمشیدی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: با توجه به این که بخش کشاورزی از اساسی ترین نیازهای کشور است و شهرستان پاکدشت نیز یکی از مناطق استراتژیک استان تهران و کشور در حوزه کشاورزی محسوب  و  محصولات این منطقه به کشورهای دیگر صادر می‌شود، ما درنظر داریم با رویکرد ارتباط با صنعت، سیاست های دولت محترم و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم را محقق کنیم. به همین منظور با ایجاد فضای رقابتی در ایده پردازی سعی داریم تا اقدامی کاربردی در زمینه کشاورزی داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه کشاورزی به همت ریاست محترم دانشگاه پیام نور پاکدشت و اساتید اقدامات خوبی صورت گرفته است و دانشجویان انجمن علمی مهندسی کشاورزی این دانشگاه هم در جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور مقام دوم را کسب کردند. امیدواریم با برگزاری این قبیل برنامه ها، با استخراج ایده های خوب و برتر در این حوزه، گام سودمندی در راستای خدمت بیشتر به این منطقه برداریم.

گفتنی است؛ این رویداد در محورهای مهندسی آب و خاک، اقتصاد کشاورزی، دام، طیور و آبزیان، مهندسی بیوسیستم، به نژادی و بیوتکنولوژی گیاهی، گیاهان دارویی و معطر، اگرواکولوژی، گیاهپزشکی، صنایع غذایی و فرآوری، مهندسی فضای سبز، منابع طبیعی و محیط زیست، مدیریت و توسعه روستایی و صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی http://teh-pakdasht.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها