برگزیده‌ها
1397/6/5 دوشنبه
اعلام حمایت نماینده رباط کریم و بهارستان از تاسیس دانشگاه بین المللی پیام نور
دیدار دکتر بخشی خانیکی؛ دبیر منطقه یک دانشگاه پیام نور با نماینده مجلس

.


حجت السلام و المسلمین دکتر حسن نوروزی؛ نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار دکتر بخشی خانیکی؛ دبیر منطقه یک دانشگاه پیام نور و رییس دانشگاه پیام نور استان تهران بر حمایت خود از تاسیس دانشگاه بین المللی پیام نور در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ، با توجه به ظرفیت های بالای منطقه تاکید کرد.
 دکتر بخشی خانیکی؛ دبیر منطقه یک  دانشگاه پیام نور نیز در این دیدار، دانشگاه پیام نور را دانشگاهی فرامنطقه ای خواند و با تاکید بر عزم مسوولان این دانشگاه در توسعه آموزشی و ارتقای کیفیت آن اظهار داشت: بنای ما بر این است که از فضاها و ساختمان هایی که در اختیار دانشگاه پیام نور استان تهران است، بیشترین بهره برداری پژوهشی را انجام دهیم.
در این نشست، علاوه بر بررسی ظرفیت ها و امکانات موجود در شهرستان های رباط کریم، پرند و بهارستان در راستای توسعه فعالیت های آموزشی دانشگاه، موضوعاتی از جمله ؛ ساماندهی پروژه های دانشگاه پیام نور مرکز پرند-رباط کریم و واحد بهارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بهسازی محوطه دانشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز پرند-رباط کریم و دانشگاه پیام نور واحد بهارستان و فراهم ساختن فضایی مطلوب تر برای استفاده دانشجویان از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
این نشست با حضور حسن زارعی قرخبلاغی؛ عضو شورای نسیم شهر، دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی و غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها