آموزشی و پژوهشی
 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورٰ، معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور از آموزش نحوه انجام پژوهش ویژه دانشجویان ورودی جدید در مقطع کارشناسی خبر داد.
 دکتر علیپوربا تاکید برلزوم یادگیری دانشجویان با نحوه انجام پژوهش در دوره کارشناسی گفت: دانشگاه پیام نور در نظر دارد با برگزاری دوره های فوق برنامه روش تحقیق، تحلیل داده ها، مقاله نویسی توسط اساتید مجرب ، زمینه پژوهش را برای دانشجویان دوره کارشناسی آماده کند.
معاون فناوری و پژوهش، پژوهش را یکی از ارکان مهم دانشگاه دانست و گفت: می توان تصور کرد که هر دانشگاه با دو بال آموزش و پژوهش پرواز می کند اما باید به مساله پژوهش دانشگاه توجه بیشتری شود.
وی با عنوان اینکه متاسفانه تصور عموم بر این است که دانشگاه پیام نور به دلیل آموزش محور بودن، ماموریت پژوهشی ندارد افزود: این دانشگاه نیز در بعد پژوهشی، وظایفی مانند دیگر دانشگاه ها دارد.
وی همچنین ارتقای مهارت های کارآفرینی دانشجویان ورودی جدید را ضروری دانست و گفت: آموزشهای کارآفرینی، معرفی دانشجویان کارآفرین،نمایشگاه مجازی از دستاوردهای دانشجویان مبتکر و کارآفرین، تخفیف شهریه¬های دانشجویان مخترع،حمایت مالی از دانشجویان مخترع ،پیگیری اخذ کمکهای مالی برای دانشجویان مبتکر و معرفی آثار برتر دانشجویان مخترع در نمایشگاه مجازی از جمله برنامه های معاونت فناوری و پژوهش برای ارتقای مهارت های کارآفرینی دانشجویان به ویژه دانشجویان ورودی جدید است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب