برگزیده ها
 

دومین نشست ستاد استقبال دانشجویان با حضور روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.

در این نشست، دکتر مرادی معاون آموزشی و دبیر جلسه، به ارائه گزارش آماری مبسوطی از میزان موفقیت عملکرد مراکز و واحدها درخصوص پذیرش دانشحو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخت.

دکتر جمشیدی ضمن تقدیر از روسای مراکز و واحدها به خاطر تلاش های ارزنده آنان در پذیرش دانشجو، راهکارهایی را پیرامون این موضوع مطرح نمود و از ایشان خواست تا این موضوع را همچنان اولویت اول خود قرار دهند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران تعامل بیشتر با مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان ها و معرفی و تشریح امکان ادامه تحصیل کارکنان دولت و شرایط منحصر بفرد تحصیل آنان در دانشگاه پیام نور، معرفی و تبیین بیشتر رشته های فنی مهندسی و به تصویر کشیدن امکانات آزمایشگاه ها و نجهیزات پیشرفته و بعضا بی نظیر دانشگاه پیام نور استان تهران را خواستار شد.

دکتر جمشیدی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت اهتمام کارکنان دانشگاه به موضوع جذب و تعامل بهینه با دانشجو پرداخت و خاطر نشان ساخت: در دستیابی به اهداف متعالی دانشگاه پیام نور، با هرگونه مسامحه در انجام وظایف کارمند برخورد می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمی نبوی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز طی سخنانی به دیدگاه معصومین (ع) درباره سبک زندگی پرداخت و  با ذکر حدیثی منصوب به جضرت  عیسی (ع) گفت: ایشان به حواریون خود فرمودند: " هرگز بر آن چه از دنیا از دست می دهید، در حالی که ایمان شما سالم است، حسرت نخورید" .

حجت الاسلام نبوی در ادامه افزود: این حدیث، درسی برای ماست که دنبال دنیا و مافیهای آن که چند صباحی در اختیار ماست نباشیم و هوشیار باشیم که امور دنیوی، جایی برای حسرت خوردن ندارد و بالاترین و ماندگارترین سرمایه ها، ایمان، دین و مکتب ماست.

در پایان این نشست، مراسم تقدیر و تودیع معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.

دکتر جمشیدی،  اکبری‌نسب را جوانی خوش‌فکر معرفی کرد که در دوران مسوولیت، در امور اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران حضور فعال داشته است. ایشان از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌وقفه‌ی وی تشکر و آرزوی موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی  نمود.

در ادامه این مراسم، دکتر مرادی نیز اکبری نسب را شخصیت علمی برجسته توصیف کرد و از حسن همکاری در دوران مسوولیت وی قدردانی کرد.

 اکبری نسب معاون پیشین اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، از همراهی و همکاری همه‌ی  همکاران دانشگاه بویژه کارکنان ادرای تشکر و قدردانی کرد.

در پایان لوح سپاس و یادبود رییس، معاونان و جمعی از روسای مراکز  و واحدها به‌خاطر زحمات صادقانه‌ی اکبری نسب به ایشان اهدا شد.


                                         

                                               

          
          

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب