برگزیده ها
 

باز مدعیان دروغین ادیان الهی به یاوه گویی و یاوه سرائی پرداخته، به بهانه آزادی بیان و قلم و در جهت مقابله با ترور و کج اندیشی مسلمان نماهای تکفیری؛ پیامبر رحمت و محبت و اسوه حسنات، لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ ، را مورد توهین و جسارت قرار داده اند.در حالیکه این مسلمان نماها  اصالتا" دست پرورده همان ها در جهت ایجاد تفرقه و آسیب  به  جوامع اسلامی هستند و آنها خلاف فرآمین قرآنی عمل می کنند، وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ.

آزادی قلم و بیان تا جائی است که مزاحم حقوق دیگران نشود. همه حقوق دانها و جامعه شناس ها می دانند که حد و مرز آزادی تا کجاست. خالق متعال و دین اسلام مخالف آزادی قلم و بیان نیست، فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ، لکن با رعایت حقوق دیگران، بر آن تاکید دارد.

دانشگاه پیام نور این خطای عمد را نمی پذیرد و قویا" محکوم می کند. این دانشگاه هر نوع توهین به بندگان خاص خالق متعال و رسولان و معلمان خوبی ها، إِذْ بَعَثَ فِیهِمْ رَسُولاً مِّنْ أَنفُسِهِمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ؛ را محکوم می کند و اجازه نمی دهد آرمان های انسان ساز و هدایت جامعه آسیب ببیند.

از همین رو از همه دانشجویان و همکاران اجرائی و علمی می خواهد، در اولین نماز جمعه آتی؛ نسبت به این جرم آشکارو بسیار بزرگ اعتراض نمایند؛ تا اعتراض، به سیما و گوش جهان رسد و چون زلزله ای بزرگ تکان دهد و مسببان آن را توبیخ موثر نماید.از انسانهای فهیم و آزاده جهان بخصوص مسلمانان تابع شریعت اسلام انتظار دارد، این کج فهمی را اصلاح نمایند؛ أَصْلِحْ وَ لا تَتَّبِعْ سَبِیلَ الْمُفْسِدِینَ ودر این اعتراض آموزنده شرکت فعال نمایند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب