برگزیده ها
 
به مناسبت " روز ارتباطات و روابط عمومی " ،‌ کارگاه ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری با حضور مسوولان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در سالن جلسات ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.
فریدونی،‌کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن قدردانی از زحمات همکاران و مسوولان روابط عمومی مراکز و واحدها و حمایت مسوولان عالی دانشگاه پیام نور استان تهران، درخصوص برگزاری این کارگاه گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه که روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است،‌ فرصت مغتنمی است تا از خدمات تلاشگران این عرصه که نسبت به سایر همکاران خود، به روزتر و در دایره وسیع تری در تهیه ، تنظیم و انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از طرق مختلف فعالیت می کنند و پل ارتباطی میان مسوولان و دست اندرکاران دانشگاه با دانشجویان عزیز این دانشگاه و از سویی منعکس کننده فعالیت سایر حوزه هایند، قدردانی کنیم و زحماتشان را پاس بداریم. بویژه که برخی از این عزیزان به غیر از مسوولیت روابط عمومی، در یک یا چند حوزه دیگر نیز تلاش می کنند.
وی افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی به گونه ای است که از آن به عنوان " هنر هشتم " در کنار سایر هنرهای هفتتگانه یاد می کنند.
کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به این که خوشبختانه از سیاست های علمی و مدیریت استراتژیکی رییس محترم دانشگاه پیام نور استان تهران و معاونان محترم ایشان بهره مندیم، تمام تلاش خود را معطوف این امر نموده ایم تا با دوره های آموزشی تخصصی رشته روابط عمومی، بتوانیم با شناخت بیشتر این مسوولیت حساس و خطیر، بازوانی قوی و کارآمد برای دستیابی به اهداف بلند دانشگاه پیام نور باشیم.



                                                   
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب