برگزیده ها
 

پنجمین جلسه کمیته فنی آزمایشگاه ها و کارگاههای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر جمشیدی رییس دانشگاه، معاونان،  مدیران و اعضای کمیته فنی آزمایشگاه ها و کارگاه ها و دکتر فاطمه شهبازی رییس آزمایشگاه های قطبی استان در سالن شورای ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران تشکیل و با درخواست راه اندازی آزمایشگاه روانشناسی مراکز پاکدشت و ورامین موافقت  و راه اندازی آزمایشگاه روان شناسی  اسلامشهر به صورت مشارکتی تصویب شدهم چنین درخواست خرید تجهیزات مرکز تهران شمال، واحد پردیس و واحد شهرری در دستور کار قرار گرفت.

دکتر جمشیدی در خصوص  لزوم ایجاد و تعدد منابع،  با اشاره به ماده های 28، 29 و 30  آیین نامه های مالی و معاملاتی اظهار داشت: ، اعتقاد ما بر این است که این آزمایشگاه ها منابع ملی کشور است و استفاده بهینه از آن مورد تاکید ماست، بنابراین در چهارچوب آیین نامه های دانشگاه و  قوانین موجود، از درآمدزایی آزمایشگاه ها و کارگاه های مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران حمایت می کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با ذکر توضیحی پیرامون بند "ب " ماده 12  آیین نامه های مالی و معاملاتی درخصوص احصای درآمدها و امکان بازگشت عایدات به مجریان، و همچنین عدم شمول منع مداخله طبق نظر دیوان محاسبات کشور اظهار داشت:  دست روسای مراکز و واحدها در برگزاری کارگاه ها، اجاره کارگاه ها در عقد معاملات آموزشی و پژوهشی و درآمدزایی باز است. باید دلسوزی کنیم برای کشورمان، برای دانشگاهمان، برای دانشجویان و جوانانمان. وطن دوستی و وطن پرستی به حرف نیست باید با دلسوزی برنامه ریزی و اقدام کنیم.

ایشان ضمن اشاره به فعالیت های درآمدزایی دانشگاه، افزود: در سال گذشته، با اختلاف معنی داری، بیشترین میزان درآمدزایی را در میان دانشگاه های پیام نور کشور داشته ایم و این موضوع، جای امیدواری است. ما در ستاد استان، از فضای فیزیکی این مجموعه هم استفاده بهینه می کنیم و با اجاره دادن آن، درآمدزایی می کنیم. چرا باید این امکاناتی که می شود مورد بهره برداری قرار داد، به هدر برود؟

شایان ذکر است، در این جلسه، امکانات آزمایشگاه ها و کارگاهها، ساماندهی افراد کارآمد و  متخصص آزمایشگاهی و درخواست های ارسالی مراکز و واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت، با درخواست راه اندازی آزمایشگاه روانشناسی مراکز پاکدشت و ورامین موافقت  و راه اندازی آزمایشگاه روان شناسی  اسلامشهر به صورت مشارکتی تصویب شد. هم چنین درخواست خرید تجهیزات مرکز تهران شمال، واحد پردیس و واحد شهرری در دستور کار قرار گرفت.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب