برگزیده ها
 



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ اولین دوره کارگاه آیین نامه مالی و معاملاتی به منظور آشنایی با مفهوم آئین نامه های مالی و معاملاتی در دانشگاه پیام نور با هدف نظم و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و حفظ حقوق دولت، ملت و بیت المال برگزار گردید.

این کارگاه با حضور دکتر جمشیدی ریاست استان، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا نبوی مسئول محترم نهاد رهبری در استان تهران، معاونین استان، روسای مراکز و واحدها، کارشناسان و عوامل مالی به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال تشکیل شد.
در ابتدا این کارگاه دکتر هاشمی زاده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال پس از خوش آمد گویی به مدعوین شرکت کننده در این نشست به بیان مسائلی در خصوص مرکز تهران شمال پرداختند و سپس حاج آقا نبوی مسئول نهاد رهبری در استان تهران به ایراد بیاناتی در مورد احکام مسائل و مشکلاتی که در زندگی و محیط کار، پرداختند و در ادامه دکتر جمشیدی ریاست استان تهران پس از ایراد خیر مقدم به همه میهمانان در خصوص اهمیت موضوع این نشست مطالبی را بیان کرداند.
 
کارگاه اول توسط حجت السلام و المسلمین حاج آقای منتظری با موضوع احکام مالی و معاملاتی برگزار شد و در ادامه کارگاه دوم با موضوع قوانین و مقررات آئین نامه های مالی و معاملاتی دانشگاه توسط جناب آقای دکتر جمشیدی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران ادامه پیدا کرد.

در ادامه بعدظهر کارگاه سوم با موضوع لجستیک و حسابداری تعهدی توسط آقای دکتر خلیلی نژاد معاون اجرائی، آقای شفیعی مدیر مالی و آقای مهندس طاهری مدیر عمرانی استان تهران برگزار گردید.








 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب