برگزیده ها
 
دکتر زاهدی: جذب دانشجو از کشورهای همسایه و آفریقا به شیوه مجازی در دستور کار قرار گیرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی درجریان بازدید از دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به توانمندی ها و استعدادهای دانشگاه پیام نور گفت: ما می توانیم خیل عظیم دانشجو را از آفریقا و آسیا و کشورهای همسایه با ایجاد دانشگاه مجازی و ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به سمت دانشگاه پیام نور هدایت کنیم. پذیرش مجازی دانشجو از سایر کشورها و نیز از داخل کشور امری لازم و ضروری برای بقا و پویایی دانشگاه پیام نور است.
زاهدی بحث اقتصاد دانش بنیان و تولید ثروت از طریق علم را یک اصل ضروری امروزی دانست و گفت : دانشگاه پیام نور باید در عرصه پژوهش و ایجاد شرکت های دانش بنیان قدم های بزرگی بردارد.
مخبر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز که در این بازدید  حضور داشت گفت :   دانشگاه پیام نور باعث شد خیلی از دانش آموزان در شهرهای خودشان وارد دانشگاه شوند.
قاسم جعفری با اشاره به شان و جایگاه دانشگاه پیام نور اظهار کرد : دانشگاه پیام نور رقیب سایر دانشگاهها نبوده بلکه کمک کار سایر بخش های آموزش عالی است و هر چقدر تقویت شود، توسعه علمی کشور افزایش می یابد.
وی حرکت دانشگاه پیام نور را در راستای توسعه علم دانست و گفت : نتیجه و خروجی پیام نور با توجه به دریافت شهریه و قناعت آن قابل دفاع است
.
جعفری بومی سازی، عدم نیاز به خوابگاه و تحصیل دانشجو در کنار خانواده را از مزایای دانشگاه پیام نور برشمرد و افزود: بیش از دو میلیون فضای آموزشی و آزمایشگاهی ظرفیت بزرگ علمی برای کشور است.

گفتنی است در این بازدید اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از وجود امکانات مناسب در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ابراز خرسندی نمودند.



 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب