برگزیده ها
 

 پس از برنامه سرزده ویژه دانشگاه پیام نور، جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران با رییس دانشگاه دیدار کردند

 

دانشجویان درنشست  صمیمانه با رییس دانشگاه پیام نور استان تهران  به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و به خاطر توجه ویژه برای شنیدن صحبت ها و نقطه نظرات دانشجویان از ایشان قدردانی کردند.

در این نشست که با حضور دکتر مرادی معاون آموزشی و پژوهشی، تعدادی از مسوولان دانشگاه  و دانشجویان فعال انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد، موضوعات آموزشی، فرهنگی ، دانشجویی و به طور اخص توانمندسازی دانشجویان با برگزاری دوره های آموزشی کارآمد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر جمشیدی با اشاره به موفقیت های چشمگیر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران  در عرصه های مختلف از جمله آزمون وکالت، آزمون های استخدامی و موفقیت بی نظیر دانش آموختگان کارشناسی این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و تبریک این موفقیت ها به دانشجویان اظهار داشت: ما این نوید را به دانشجویان هوشمند و  توانمند  این دانشگاه می دهیم که علاوه بر توجه و رفع موضوعات مورد دغدغه  شما  که  مبتلابه  همه دانشگاه ها هم هست ،  موضوع مهم پس از تحصیل دانشجویان  را که داشتن مهارت برای موفقیت در بازار کار است  و بسیار مورد تاکید ماست، مدت هاست در دستور کار داریم و به جد پیگیر آن هستیم و شما هم بایستی هوشمندانه  از این موقعیت بی نظیر  استفاده کنید.

ایشان با توضیح طرح " کارآمد " یعنی کارآفرینی، آموزش، مهارت و درآمدزایی، درخصوص دوره های آموزشی و مهارت آموزی در این طرح سخنان مبسوطی ایراد کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت های دانش بنیان پرداخت و ضمن ارائه توضیحات مختصری از تلاش ها و فعالیت های دانشگاه در این زمینه خاطرنشان کرد: از هرگونه پیشنهاد، تلاش و طرح های شما در این زمینه با آغوش باز استقبال می کنیم و قطعا مورد حمایت قرار می دهیم.

در این نشست، طرح مهدی عزیزی دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران با عنوان " طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی " مشتمل بر طراحی مقدماتی و طراحی وب پیشرفته شامل دوره های آموزشی ده و پانزده  ساعتی ارائه شد. در این طرح، دانشجویان تمامی رشته ها بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی می توانند طراحی سایت انجام دهند .  این طرح به صورت موفقیت آمیز در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی آزمایش و انجام شده است.

در ادامه این دیدار، دانشجویان در فضایی صمیمانه موضوعات و دغدغه های خود را در راستای طرح کارآمد مطرح کردند و رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با پاسخ مثبت و حمایت همه جانبه  خود، ایشان را به سمت پیگیری جدی پیشنهادها و طرح های پیشنهادی اجرایی سوق داد.

ایشان در پایان، از دانشجویان دعوت کرد تا با پیشنهاد طرح های قابل اجرا در قالب طرح کارآمد، با حمایت های همه جانبه دانشگاه، گامی  در جهت ایجاد بسترهای شغل یابی برای خود و دیگر دوستان خود بردارند.


         
         
         
         
         

 

 

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب