برگزیده ها
 


 

دکتر جمشیدی  در دیدار با  روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در ستاد استقبال دانشجویان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، به اهمیت تاثیر مدیران در هر سازمان اشاره کرد و  اظهار داشت:  این دیدگاه قرآنی است که مدیران منشاء تحول اند. مدیر  می تواند  باخلاقیت، نوآوری، پشتکار و تلاش مجموعه تحت مدیریت خود را به سمت تحولات خوب سوق بدهد.  خوشبختانه در دانشگاه پیام نور استان تهران همه مدیران با سابقه اند و  اکثرا سوابق خوب مدیریتی در جاهای محتلف کشور دارند.

 

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران درخصوص دلیل انتخاب دانشگاه پیام نور برای تحصیل دانشجویان اظهار داشت: دانشجو درس می خواند تا دانش و توانمندی  کسب  کند و در نهایت به واسطه آن  هم  شغلی بگیرید و دانشگاه پیام نور این دانش و مهارت را به دانشجو انتقال می دهد. تجربه ثابت کرده که  در آینده کسی که اطلاعات و مهارت دارد در عرصه رقابت می تواند در بازار کار موفق باشد نه فقط مدرک داشته باشد. فرق انسان ها به همت  و تلاش آنها ست نه مکان شان و دانشجویان با نگاهی به آمارهای هر ساله قبولی های  تحصیلات تکمیلی به این نتیجه می رسند که  با تحصیل در  دانشگاه پیام نور می توانند در مقطع بالاتر در هر دانشگاهی که مایلند، پذیرفته شوند.در آزمون وکالت، قضاوت، آزمون های استخدامی نیز دانشگاه پیام نور بیشترین میزان قبولی را دارد.

 

دکتر جمشیدی به فضای خوب دانشگاه پیام نور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: دانشگاه پیام نور سالم ترین محیط آموزشی  و اجتماعی را  دارد.

 

ایشان درباره توجه به کیفیت آموزشی در دانشگاه ها اظهار داشت:  مقام معظم رهبری فرمودند که ما زمانی میتوانیم به دنیا بگوییم، هستیم که دانشگاه های ما پرچمدار علم باشند و در دیدارهای مکرر خود با روسای دانشگاه ها بر این موضوع تاکید کردند.  ریاست محترم جمهور نیز  تاکید دارند که علوم کاربردی بشود، پایان نامه ها ویترینی نشود. این نگاه به علم، از طریق استاد به دانشجو نیز منتقل می شود. حقیقت امر این است که صرف مدرک  شاید برای فرد امتیازات ییاورد ولی برتری برای او نمی آورد. برتری زمانی رخ می دهد که این علوم کاربردی و نافع باشد.

 

 رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به سیره ائمه اطهار( ع )  در برخورد یکسان با انحرافات و الگوگیری از آن بزرگواران در مدیریت، خاطر نشان کرد:حس عاطفی نباید مانع مدیریت بشود. با کسانی که  تخلف کردند، تعارف نداشته باشید. حفظ اعتبار دانشگاه، وظیفه ماست و در آخرت هم باید پاسخگو باشیم . با هیچ کس تعارف نکنید. بخصوص اگر تخلف مالی  بوجود بیاید. البته این موضوع درباره تخلف است نه برخوردهای خوشایند یا ناخوشایند با یک مدیر.

 

 

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب