برگزیده ها
 


معاونت محترم  آموزشی و تحصیلاتکمیلی دانشگاه اعلام نمودند : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشوردر خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ، بر اساس سوابق تحصیلی سال 93 را حضورتان ارسال  می دارد.خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایند از پذیرفته شدگان مذکور طبق مقررات و دستورالعملهای ارسالی در صورت دارا بودن شرایط به صورت غیرحضوری از 
تاریخ 9/11/93 لغایت 14/11/93 با رعایت موارد ذیل برای   نیمسال دوم 94-93  ثبت نام به عمل آید.

 

دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشندو تغییر آن فقط پس از کسب شرایط انتقال/تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.

1-ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

1-1-پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی  می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

1-2- پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود. ولازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

2-پذیرفته شدگان این دوره در صورتیکه در حال تحصیل در    دوره های  کارشناسی ،کارشناسی ارشد  می باشند ،می توانند مطابق دستورالعمل تحصیل همزمان (موضوع نامه شماره 43102/3مورخ19/8/93)ادامه تحصیل دهند.

3- مغایرت نوع دیپلم یا معدل کتبی دیپلم فقط برای معدل  کتبی سال سوم دیپلمه های نظام جدید فارغ التحصیل سال 1384و 1385و 1386 و 1387 و 1388و1389و1390و1391 و1392لحاظ شده است و داده های آن توسط سامانه اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و نیازی به اعلام مغایرت نمی باشد.

4- در صورتیکه عکس ارائه شده توسط پذیرفته شده با چهره و عکس سیستم جامع گلستان مغایرت دارد ،از داوطلب به صورت موقت ثبت نام به عمل آید و مراتب به همراه مدارک به اداره کل خدمات آموزشی گزارش گردد.

5-مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته(فاقد مدرک پیش دانشگاهی)، به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع شود.

بدیهی است واحدهای گذرانده شده این دسته از داوطلبان مطابق مقررات قابل معادلسازی نمی باشد.

6- پذیرفته شدگانی  که فاقد شرایط بومی(طبق جدول مناطق تحت پوشش دفتر چه آزمون سراسری ) می باشند در صورتیکه رشته قبولی پذیرفته شده در مناطق تحت پوشش ارائه نشده است، به منظور مساعدت به آنان، ادامه تحصیل دانشجو بدون رعایت شرایط بومی بودن بلامانع می باشد.

7- طبق ماده 28 آئین نامه آموزشی پذیرفته شدگانی که درس های گذرانده در دوره های کاردانی و کارشناسی مورد تائید دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند ، مقتضی است تقاضای کتبی و ریز نمرات تائید شده خود را حداکثر تا پایان دومین نیمسال پس از پذیرش به آموزش  مرکز/واحد   ارائه کنند  و معادلسازی دروس آنان     

مطابق   پیوست شماره 4 آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی (مصوب 20/12/91) در مرکز /واحد رسیدگی شود.(با رعایت بند 6 این دستورالعمل)

8- مطابق  راهنمای  ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور، کارمندان مراکز دانشگاه و واحدهای تحت پوشش آنها با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. در صورت انتخاب رشته / مرکز محل اشتغال؛ قبولی آنها کان لم یکن می شود. همچنین مجاز به انتقال یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال خود نمی باشند.

9-تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ 30/11/93خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدارک مذکور با تاریخ   دانش آموختگی فوق نشده اندضمن اخذ تعهد مبنی بر بر ارائه مدرک تاتاریخ 30/4/94ثبت نام موقت به عمل آید. بدیهی است ثبت نام قطعی و انتخاب واحد دانشجو منوط به ارائه مدرک پیش دانشگاهی / کاردانی خواهد بود و لازم است آموزش مرکز  تا ارائه مدرک مذکور برای ایشان منع ثبت نام درج نمایند.

10-هر گونه سوال یا اشکال درخصوص پذیرش و ثبت نام پذیرفته شدگان فوق را ازطریق سایت پشتیبانی خدمات آموزشی به آدرس: http://regsup.pnu.ac.ir/ به اداره کل خدمات آموزشی اعلام فرمائید.

لازم است اطلاعیه و ضوابط مربوط  در معرض دید پذیرفته شدگان هنگام  ثبت نام و نیز در سایت اطلاع رسانی آن استان و مراکز/واحدهای تابعه قرار گیرد.

درخاتمه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران آن ­استان، امید است روند پذیرش و انتخاب واحددانشجو به نحو شایسته انجام پذیرد.     
اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت  بر اساس سوابق تحصیلی سال 93

                                      

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب