برگزیده ها
 

مراسم تقدیر از دکتر علی اصغر بوند شهریاری و معارفه دکتر محمدرضا حاتمی با حضور دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، مسوولان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد لواسانات برگزار شد.

در این مراسم دکتر جمشیدی در خصوص جایگاه دانشگاه پیام نور و امتیازات سیستم آموزشی آن صحبت سخنانی ایراد نمود.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور سیستمی پویا و نافع است و این امر  از میزان قابل توجه قبولی های دانش آموختگان  این دانشگاه در آزمون های سراسری در دانشگاه های طراز بالا، آزمون های استخدامی و آزمون وکالت مشخص است.

دکتر جمشیدی با تاکید بر اهمیت " طرح کارآمد " که از ابتکارات دوره مدیریتی ایشان است، افزود: طرح کارآمد که مخفف " کارآفرینی ، آموزش ، مهارت و درآمد " است، با هدف پرورش دانشجویان و افزایش مهارت آنان در کنار آموزش طراحی شده است تا دانشجویان بتوانند پس از پایان دوره آموزشی رشته تحصیلی شان، مهارت های دیگر مورد نیاز را  برای موفقیت در عرصه رقابت در محیط کار کسب نمایند.

سپس دکتر شهریاری گزارش اجمالی از دوره تصدی مسوولیت خود در این دانشگاه ارائه داد.

دکتر محمدرضا حاتمی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد لواسانات نیز با اشاره به تبعیت از برنامه های  راهبردی دانشگاه پیام نور استان تهران، گفت: با هماهنگی و همکاری مسوولان بنا داریم راهبرد های علمی، آموزشی و فرهنگی متناسب تهیه نماییم و با توجه به پتانسیل های لواسانات و در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت و استفاده از فرصت های پیش رو در جهت رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه پیام نور که همان بالابردن کمیت و کیفیت آموزشی است اقدام نماییم.

توسعه کمی و کیفی رشته های ارشد و دکتری، حفظ ساختمان دانشگاه و توسعه فضای فیزیکی، بازنگری در جذب اساتید مدعو  و فعال سازی گروه های آموزشی از جمله موارد مطرح شده در سخنان ایشان بود.

در پایان این مراسم، حکم ریاست دکتر حاتمی و تقدیرنامه دکتر شهریاری رییس پیشین دانشگاه پیام نور واحد لواسانات اهدا شد.

                        
                        
                      

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب