برگزیده ها
 
اهتمام و عزم عمومی بر جذب حداکثری دانشجو
سی و یکم خردادماه، جلسه ای با حضور کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، در این جلسه، موضوعاتی از قبیل کاهش هزینه ها و لزوم صرفه جویی بیشتر، انجام تمهیدات برای جذب دانشجو و معرفی شایسته ی دانشگاه پیام نور به داوطلبان ثبت نام در مراکز آموزش عالی مطرح شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران  از زحمات همکاران در ایام امتحانات قدردانی کرد و از مدیران ستادی استان خواست تا از همه ی استعدادها و قابلیت های دانشگاه در جذب حداکثری دانشجو بهره گیرند.
ایشان در ادامه با یادآوری مجدد لزوم صرفه جویی و کاهش هزینه ها، با ذکر نمونه هایی از راهکارهای بهره وری و مدیریت هزینه ها، اظهار امیدواری کرد با عزم همگانی بر کاهش هزینه ها بتوانیم به امور معیشتی کارکنان بیشتر توجه کنیم و علیرغم تنگناهای مالی، با پرداخت به موقع حقوق و سایر خدمات رفاهی، زمینه ی امنیت هر چه بیشتر کارکنان را فراهم نماییم تا بتوانند با فراغ بال دانشگاه را در دستیابی به اهداف متعالیه ی آن یاری نمایند.
دکتر حسینی از همه ی مدیران خواست با کارمندان زیر دست خود آن طور که شایسته ی کرامت انسانی است برخورد نمایند تا موجبات احساس امنیت خاطر هر چه بیشتر کارکنان فهیم، کوشا و شریف دانشگاه پیام نور فراهم شود.
 




 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب