برگزیده ها
 
با حضور دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین نبوی سرپرست دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی، اولین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در سال جدید تشکیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین نبوی سرپرست دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران با تبریک سال نو همگان را به حسن خلق، همدلی، صداقت و حسن معاشرت با دیگران بویژه افراد تحت مجموعه فرا خواند و از برنامه های آتی این دفتر در ماه های اخیر از جمله: ثبت نام مراسم اعتکاف، کارگاه سه روزه هم اندیشی " علم و اندیشه سیاسی" و سفر زیارتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان مزدوج خبر داد.
دکتر جمشیدی سال نو را به حضار تبریک گفت و طی سخنانی بر اهمیت نامگذاری سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " تاکید نمود.
ایشان مدیریت صحیح نیروها و بهره وری در منابع انسانی را از جمله راهکارهای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه و همه دستگاه ها عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها در اقدامات اقتصادی خلاصه نمی شود بلکه تربیت و آموزش صحیح دانشجویان نیز از اقدامات ضروری در این راستاست. این اقدامی مهم است که هریک از ما به عنوان مدرس توجه داشته باشیم که چقدر حضور ما، تدریس و تربیت ما در آینده دانشجو و در نهایت آینده کشور مفید و موثر است.
در ادامه این نشست دکتر مرادی معاون آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران نکاتی را پیرامون گسترش رشته های کارشناسی ارشد، تجمیع برخی رشته های کارشناسی، کارآفرینی و توجه روسای مراکز و واحدها به تربیت بدنی و مسابقات ورزشی و تقویت فعالیت های رباتیک در مراکز و واحدها مطالبی را ایراد نمود.
  
              
             
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب