برگزیده ها
 

دانشگاه پیام نور استان تهران نشستی با حضور مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار کرد.

 

جلسه مشترک با ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر جمشیدی رییس دانشگاه، دکتر مرادی معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، دکتر صمیمی  مدیرکل  و دیگر مسوولان بنیاد شهید استان تهران برگزار شد.

دکتر جمشیدی ریس دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به  این امر که نگاه دانشگاه رضایتمندی و تکریم دانشجویان است، اظهار داشت: این دانشگاه با ابزارهای قوی موجود و شیوه های الکترونیکی در خدمت تحصیل دانشجویان با هر شرایطی است.

ایشان درخصوص توانمند سازی بیشتر دانشجویان بویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بیان داشت: علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی، مشاوره ای و نقل و انتقال به دانشجویان شاهد و ایثارگر، از جمله اقدامات دروه میریریت اینجانب، تاسیس و فعال سازی دوره های طرح " کارآمد " به منظور توانمند سازی بیشتر دانشجویان و آمادگی بیشتر آنان برای موفقیت در عرصه های کسب و کار است و تاکنون دوره های خوب آموزشی نیز برگزار شده است و بنیاد شهید و ایثارگران استان نیز می تواند در استفاده بیشتر دانشجویان شاهد و ایثارگر از این دوره ها حمایت نماید.

در ادامه، دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران به موضوع تعاملات فرهنگی با دانشگاه، تقویت بنیه علمی و ارائه خدمات مشاوره ای  اشاره کرد و  از تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در پرداخت به موقع شهریه ها از طرف بنیاد به دانشگاه خبر داد.

دکتر مرادی نیز با یادآوری فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس ستاد شاهد و ایثارگر، از نقش ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها در تعامل و کمک به رشد تحصیلی ایشان در قالب کلاسهای تقویتی و همچنین تشریح مزایای دانشگاه در ارائه خدمات گوناگون به دانشجویان شاهد و ایثارگر سخن گفت.

در ادامه کارشناسان و مسوولان حاضر در جلسه، به بحث و بررسی پیرامون موضوعات مطرح شده و ارائه راهکارهای تسهیل به دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداختند.




 

                               
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب