برگزیده ها
 
جلسه روسای مراکز و واحدها با حضور رییس، معاونان و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان تهران تشکیل شد.
معاون آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی استان با گلایه از میزان کم همکاری امور فرهنگی مراکز و واحدها در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت،‌گفت: انتظار می رود در رویداد اخیر که برگزاری چشنواره رضوی در بخش مجازی توسط دانشگاه پیام نور است و دانشگاه پیام نور استان تهران مجری آن خواهد بود، شاهد همکاری بیشتر مراکز و واحدها بویژه اعضای محترم علمی باشیم.
وی در ادامه به حضور حداکثری اعضای علمی دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: از اعضای محترم علمی انتظار داریم حضور مفید و موثرتری در تصمیم سازی های دانشگاه و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان داشته باشند.
دکتر مرادی ارتقای کمی دانشجویی دانشگاه را در کنار مباحث کیفی بسیار جدی خواند و گفت: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان تهران دعوت می کند که پیشنهادهای خود را در این راستا به این کمیته ارائه کنید.
دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با تبریک ایام پیش رو و عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: عید بزرگ فطر پیش روی ماست و کم کم به پایان ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم. خدا را شکر می گوییم در رمضانی دیگر توفیق بندگی حضرت باری تعالی را داشتیم و امیدورام همه ما از این ماه سراسر خیر و برکت و ماه مبارزه با نفس و تطهیر روح، نهایت بهره را برده باشیم و نام ما در پیشگاه الهی جزء بخشیده شدگان و توبه کنندگان قرار گرفته و الطاف و رحمت الهی شامل حال همه ما شده باشد.
ایشان از همه همکاران و مسوولان دانشگاه پیام نور به خاطر برگزاری شایسته امتحانات سپاسگزاری کرد و ضمن ارائه گزارشی تفضیلی از اقدامات اخیر انجام شده بویژه در حوزه های عمرانی،  از اقدامات عمرانی ویژه ای در تهران غرب و ساخت و ساز جدی در این مرکز خبر و ادامه داد: گزارش اقدامات صورت گرفته به استحضار قائم مقام محترم دانشگاه پیام نور رسید و مورد تحسین و تایید  ایشان واقع شد.
دکتر جمشیدی در ادامه به موضوع اضافه کار کارمندان پرداخت و افزود: شیوه و مبنای پرداخت اضافه کار هر مرکز یا واحد ، توسط آقای دکتر اکبری نسب اعلان می شود. دستورالعملی هم درباره نحوه توزیع بین کارمندان داریم تهیه می کنیم،‌چنانچه نقطه نظری در این خصوص دارید به حوزه معاونت اجرایی استان تهران ارسال کنید.
ایشان با توجه دادن روسا به کارکرد هر فرد اظهار داشت: ما ضمن قدردانی از همه همکاران خدوم و زحمتکش مان در همه مراکز و واحدهای  استان، مصمم ایم که اگر در جایی نیرویی هست که رضایت از عملکرد او نیست و به عبارت ساده تر،‌ کار نمی کند،‌با هر وضعیت استخدامی که باشد،‌مطابق مقررات عمل کنیم و مایل به ادامه همکاری با ایشان نیستیم.
دکتر جمشیدی در ادامه افزود: همه ما باید در هر جایگاهی که هستیم، احساس مسوولیت کنیم. اعتقاد بنده این است که اگر هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم، از همین همکار روابط عمومی تا آبدارخانه دانشگاه، نقش مان را خوب ایفا کنیم و نسبت به نقش ها و وظایف و مسوولیت هایمان احساس تکلیف بکنیم، کشور ما رو به رشد خواهد بود. بخصوص الان که از برکت ماه مبارک رمضان، معنویات و روحیات ما تقویت شده و نفس هایمان تزکیه بیشتری پیدا کرده است،‌ احساس ادای دین بیشتری نسبت به محیط کار و جامعه خود داشته باشیم و هی منتظر نباشیم مقام معظم رهبری یا رییس جمهور  و مسوولان بالا دستی کاری بکنند. همه ما باید نقش هایمان را خوب ایفا کنیم تا انشاا.. در نتیجه آن،‌ نظام ، کشور و جوانان مان آینده خوبی داشته باشند.
دکتر جمشیدی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی در همه شوون، از روسای مراکز و واحدها خواست تا حرکت در این راستا را سرلوحه تمامی حوزه های کاری خرد و کلان خود قرار دهند.
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز ضمن  ارائه توضیحات مبسوطی پیرامون محاسبه اضافه کار کارکنان اظهار داشت: در این خصوص معیارهای تخصصی در نظر گرفته شده است و اضافه کار کارمندان هر دانشگاه برمبنای تعداد دانشجو بر اساس گزارش 605 و نسبت تعداد کارمندان محاسبه شده است.
وی در ادامه میزان درصد اضافه کار دانشگاه پیام نور استان تهران را به تفکیک مراکز و واحدها اعلان کرد.
معاون اجرایی دانشگاه از توازن نیروها در مراکز و واحدها سخن گفت و افزود: ما سعی می کنیم در جابجایی نیروها به نیاز مراکز و واحدها توجه داشته باشیم و دانشگاه هایی که دارای نیروی کمتری هستند، بیشتر حمایت کنیم.
در ادامه دکتر امیری سرپرست نظارت و ارزیابی استان پیرامون ارزشیابی اساتید و عملکرد مطلوب مراکز و واحدها در برگزاری امتحانات سخن گفت و روسای مراکز و واحدها نیز درباره موضوعات مطرح شده در جلسه، مطالبی اظهار کردند.
 در پایان این جلسه،  بر اساس ارزیابی فرهنگی مراکز و واحدها، از مراکز دانشگاهی برتر در این زمینه قدردانی شد.



                         
                        
                        
                       
                       
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب