برگزیده ها
 

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در نشستی که در آستانه میلاد پیامبر ( ص ) و به مناسبت تقدیر و معرفی مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم ( ص ) تاکید نمود: رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی – صلوات الله علیه -  پیامبر رحمت بود و در سوره مبارکه قلم خداوند ایشان را دارای خلق عظیم معرفی می کند و همچنین به نص قرآن کریم، ایشان الگو و اسوه ه ای حسنه برای همگان است. بنابراین ما مسلمانان بایستی بیش از دیگران از این خلق عظیم و الگوی انسانیت، سرمشق بگیریم و سعی کنیم حداقل بخشی از اخلاق خود را به خلق نیکوی آن حضرت آراسته کنیم.

ایشان بیشترین خطاهای انسان را در ارتباط با دیگران، از ناحیه زبان عنوان نمود و افزود: ما در تعامل با یکدیگر باید بکوشیم زهر کلاممان را بگیریم و آنچه را که بایست به زبان بیاوریم، به گونه ای اظهار نکنیم که موجبات رنجش دیگران را فراهم کند. حتی اگر کسی را می خواهیم مورد عتاب قرار دهیم، با رعایت ادب نسبت به آن فرد یا افراد و برخوردهای ما هم بر مبنای حق باشد.  روشن است در برخورد ها و کار هم، دستورالعمل ها و قانون بر ما حاکم است، سلیقه بر ما حاکم نیست.

دکتر جمشیدی با تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس مشایخ مدیر سابق عمرانی دانشگاه پیام نور استان تهران به عنوان فردی مودب و پرتلاش اظهار داشت: گردش شغلی باعث غنای شغل و شاغل می شود و این برای پویایی یک مجموعه گریزناپذیر است چون هر کسی در پنج سال، ایده ها، نظرات و برنامه هایش را پیاده می کند.ایشان افزود: در این حرفه بعضی جابجایی ها به دلیل تخلف یا خطایی در مسوولیت است ولی خوشبختانه جلسه تودیع ایشان با عزت و گزارش خدمات خوب ایشان است.

ایشان درخصوص سرانه دانشجو در این دانشگاه اظهار داشت: ما در دانشگاه پیام نور استان تهران در سال 91 نسبت به سال92 ،  بیست و پنج درصد و  در سال 93نسبت به سال قبل آن،  پنج درصد کاهش دانشجو داشته ایم و خوشبختانه  در سال 94 که بنده در خدمت عزیزان بوده ام نسبت به سال 93، بیست و چهار درصد افزایش و  رشد دانشجو داشته ایم. در سال 95 هم  نسبت به سال 94، نزدیک 33 درصد رشد  و افزایش دانشجو داشته ایم یعنی  ما در دانشگاه پیام نور استان تهران، در بین استان های کشور بیشترین میزان رشد دانشجو را داشته ایم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران دانایی و دانش افراد نسبت به موضوعات گوناگون و در حوزه های مختلف را ویژگی برجسته ای دانست که همواره سعی کرده است در نشست هایی که با مجموعه تحت مدیربت خود داشته است، از آن بهره گیرد و در این باره خاطر نشان ساخت:  در  آیه 159 سوره آل عمران خداوند به پیامبر (ص) می فرماید که مشورت کن، تصمیمت بر مبنای مشورت باشد، توکل بر خدا کن و وقتی تصمیم گرفتی، قاطع باش.

 

در این نشست، علیبازی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز با معرفی دکتر قربانی به عنوان مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور استان تهران، از خدمات، تلاش و پیگیری های  مهندس مشایخ در طول تصدی مسوولیت اداره عمرانی دانشگاه قدردانی کرد.

دکتر قربانی نیز  در پایان با ایراد سخنانی، دقت، سرعت و کیفیت را شعار کاری خود عنوان و با سپاس از اعتماد مسوولان دانشگاه، اظهار امیدواری کرد بتواند با همکاری دیگر همکاران در این حوزه و سایر بخش ها ، اقدامات جدیدی را در این حوزه به عمل رساند.

                                                   

                                        
     

      


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب