برگزیده ها
 

در سال تولید و اشتغال، اولین همایش صنعت پوشاک و تولید دانش بنیان توسط دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز تهران شرق و اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران برگزار شد.

 

در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و نامگذاری این سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، اولین همایش صنعت پوشاک و تولید دانش بنیان، روز دوشنبه یازدهم آبان ماه با حضور دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، در سالن همایش های خوارزمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق برگزار شد.

این همایش با محوریت توسعه اشتغال و کارآفرینی پایدار، ارتقای کیفیت تولیدات ملی با استفاده از ایده های دانش بنیان، حمایت از برندهای ایرانی در عرصه صنعت پوشاک، ارتباط آکادمیک و بهره برداری از مطالعات علمی و پژوهشی در توسعه مدیریت صنعتی و صنعت پوشاک کشور با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور استان تهران، دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق و اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران برگزار شد.

دکتر جمشیدی در این همایش با اشاره به فعالیت های کارآفرینانه دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: از آنجا که مساله اشتغال از دغدغه های مدیریتی ماست، سعی کردیم با پیوند میان دانشگاه و صنعت پوشاک کشور، هم به انتقال دانش اساتید و دانش پژوهان خود به این صنعت کمک کنیم و هم در بخش مهارت آموزی و انتقال تجربیات این بخش بویژه در بازار این صنعت، گام های موثری برداریم و زمینه های کسب و کار،  اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان مرتبط با صنعت پوشاک را فراهم کنیم.

در این همایش که با یاری  " انجمن علمی کار آفرینی هنر" دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق برگزار شد، دکتر فرزین دبیر اجرایی این همایش، گزارشی از روند برگزاری اولین همایش صنعت پوشاک و تولید دانش بنیان ارائه کرد.

در ادامه، دکتر اکبری نسب عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تهران شرق پیرامون موضوع کارآفرینی و  صنعت پوشاک در ایران سخنانی ایراد نمود.




 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب