برگزیده ها
 

دکتر جمشیدی، رییس دانشگاه پیام نور استان تهران طی پیامی شهادت شهید مدافع حرم ، شهید علی اصغر کریمی، همسر همکار ارجمند زهرا آفاقی را تسلیت گفت. در متن پیام ایشان آمده است:

 

همکار گرامی، سرکارخانم زهرا آفاقی

" شهادت سرافرازانه  شهید مدافع حرم ، شهید علی اصغر کریمی را به سرکارعالی  تسلیت و تهنیت میگوییم. زبان و کلام  از سخن گفتن درباره این شهدای عزیز قاصر است. به حق، آن بزرگواران  حق عظیمی بر ملت ایران بلکه امت اسلام دارند. امید که رهروان شایسته ای برای آن شیرمردان باشیم و قدردان رشادت های بزرگشان.

بزرگی اندیشه و ایمان تان را می ستاییم که با تاسی از بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه  ی زهرا- سلام ا... علیها-  سعادت را  با رضای به  شهادت روزی خود ساختید.

علو درجات برای  آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان از درگاه حق تعالی آرزومندیم."



گفتنی است، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم علی اصغر کریمی نهم اسفند ماه در معراج شهدا  برگزار شد و در این مراسم، مادر، همسر، خانواده، دوستان و همرزمان شهید و دانشگاهیان پیام نور مرکز تهران غرب، برای آخرین بار با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم وداع کردند
.

شهید علی اصغر کریمی متولد اسفند 1361، در سالگرد تولد و  هفتمین سالگرد ازدواجش، اسفند سال جاری به دیار حق شتافت و در جریان آزادسازی موصل به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. روحش شاد و یادش گرامی باد.


 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب