برگزیده ها
 

 بیست و دوم اسفند ماه 95، مراسم درختکاری و افتتاح نهالستان توت، نهالستان زیتون و مرکز مشاوره و روانشناختی دانشگاه پیام نور پاکدشت با حضور دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، هوشنگ علیبازی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت، مهندس قمی معاون امور عمرانی فرمانداری پاکدشت، مهندس ایرج گودرزی راد شهردار فرون آباد، فروغ طهرانی رییس شورای اسلامی شهر شریف آباد و جمعی از اعضای شورای شهر شریف آباد، فرون آباد و پاکدشت و دیگر مسوولان محلی ، خبرنگاران صدا و سیما و دیگر اصحاب رسانه انجام شد.

دکتر جمشیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص شتاب حرکت علمی کشور و انتظارات ایشان از جامعه دانشگاهی اظهار داشت: با انجام پژوهش های عمیق و کاربردی، توسعه شرکت های دانش بنیان و تولید علم است که می توان گفت،دانشگاهیان به رسالت خود عمل و در راستای اعتلای عزت و استقلال کشور حرکت کرده اند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تشکر از مسولان شهرستان به خاطر همکاری در پروژه های مرکز پاکدشت، همکاری آنان با مسوولان دانشگاه را موجب پیشرفت و موفقیت دانشگاه عنوان و اظهار امیدواری نمود این همکاری هم چنان تداوم داشته باشد.

مهندس ایرج گودرزی راد شهردار فرون آباد نیز در این مراسم همکاری های دانشگاه و مسوولان شهری را موفقیت آمیز عنوان کرد و افزود: در این مسیر از همه مسوولان محترم بویژه امام جمعه، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و نماینده محترم تشکر می کنیم. با تشریک مساعی است که این دانشگاه توان  تولید روزانه 1000 عدد گلدان گل های مختلف زینتی و دارویی را پیدا کرده است.

در ادمه، دکتر درودیان رییس دانشگاه پیام نور پاکدشت ضمن قدردانی از حمایت های دکتر جمشیدی و مسوولان شهرستان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه خاطر نشان کرد: با افتتاح نهالستان توت انشاالله قصد داریم در آینده ای نزدیک به سمت تولید کرم ابریشم و تولید پیله ابریشم گام برداریم و با افتتاح مزرعه زیتون شیرین هم که تعداد هزار اصله نهال است، در سال های آینده شاهد به بار نشستن و تولیدات آن خواهیم بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه، به اقدامات آتی اشاره کرد و افزود: بزودی با همکاری و مشارکت شهرداری پاکدشت، استخر دو منظوره پرورش ماهی و آبیاری حفر و احداث خواهیم کرد.

جشنواره غذا، مسابقه هفت سین، پخت و توزیع نان و آش محلی و برپایی نمایشگاه گل از دیگر برنامه های جنبی این مراسم بود.

گفتنی است، شهرستان پاکدشت در زمینه تولید گل و گیاه طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به یکی از قطب های مهم در این عرصه تبدیل شده است و در دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت نیز با استفاده از ظرفیت منطقه، اقدامات خوبی در زمینه کشت و صنعت صورت گرفته است.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب