برگزیده ها
 


                                                                                                  

سرلک:

توسعه تحصیلات تکمیلی مطابق با اسناد بالادستی/عدم وجود رشته غیرمجاز در پیام‌نور
سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه مانند برخی دانشگاه‌ها به صورت غیرمجاز ایجاد رشته نکرده است،گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور مطابق با اسناد بالادستی صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور در همایش تقدیر از اساتید این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور نماد عدالت آموزشی در کشور است، گفت: دانشگاه پیام نور در تمام مناطق کشور دارای واحدهایی است و به همین دلیل دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه می‌توانند از خانواده‌های خود دور نباشند که از این طریق آسیب‌های فرهنگی و حتی چالش‌های اقتصادی در خانواده‌ها کاهش یافته است.
وی افزود: کسب رتبه دوم فعالیت‌های قرآنی و برگزاری 420 کرسی آزاداندیشی از فعالیت‌های دانشگاه پیام نور است و حتی ما در بخش آموزش رتبه اول کیفیت آموزشی و رتبه دهم پژوهش در بین دانشگاه‌های کشور را کسب کردیم.
سرلک ادامه داد: دانشگاه پیام نور با چالش‌های زیادی رو به رو بوده است به طوریکه هجمه‌هایی نیز علیه این دانشگاه آغاز شد ولی در سال همدلی و همزبانی برای ارتقای این دانشگاه در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کنیم.
سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به نامه اساتید دانشگاه برای توسعه آموزش عالی، گفت: به گواه آمار تاکنون مثل برخی دانشگاه‌ها یک رشته غیرمجاز هم نداشتیم و خود را مقید به اسناد بالادستی می‌دانیم، بر اساس نقشه جامع علمی کشور برای توسعه تحصیلات تکمیلی اقدام می‌کنیم.
سرلک گفت: در لاهیجان زمینی را در اختیار گرفتیم تا مجتمع رفاهی تفریحی برای کارمندان و اساتید دانشگاه احداث کنیم.

                                                      

                                                                                                  


در مراسم بزرگداشت روز استاد دانشگاه پیام نور مطرح شد:

انتقاد رئیس دانشگاه پیام نور کشور از هجمه به این دانشگاه
رئیس دانشگاه پیام نور کشور با انتقاد از هجمه‌هایی که متاسفانه به دانشگاه پیام نور صورت می‌گیرد گفت: امروز با وجود تمام هجمه‌ها و فشارهایی که بر روی

دانشگاه پیام نور وجود دارد اما ما گام‌های بزرگی را در عرصه آموزش و پژوهش برداشته‌ایم.
به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»،سرلک، رئیس دانشگاه پیام نور کشور در مراسم گرامیداشت روز استاد که در دانشگاه پیام نور برگزار شد ضمن تبریک روز معلم گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی با بهره گیری از ۴۰۰۰ عضو علمی توانسته گام بزرگی در عرصه تعلیم و تربیت این مرز و بوم بردارد.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه پیام نور توانسته با بهره گیری از اساتید مجرب و تلاش گسترده در عرصه آموزش قدم‌های بزرگی بردارد و امروز پیام نور نماد عدالت آموزشی است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور به دلیل عدم بهره گیری از خوابگاه و جدا نکردن جوانان از خانواده با کمترین چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی نسبت به سایر دانشگاه‌ها روبرو است.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور اظهار داشت: برگزاری ۴۲۰ کرسی آزاداندیشی، کسب رتبه دوم رقابت‌های قرآنی، اعزام بزرگ‌ترین کاروان راهیان نور و... از مهم‌ترین اقدامات این دانشگاه در سال گذشته بود.

سرلک در ادامه بیان داشت: همچنین رتبه‌های بر‌تر در عرصه آموزشی و پژوهشی بیان گر توان این دانشگاه است که تک تک اساتید و کارکنان در رسیدن به آن تلاش کرده‌اند.

وی افزود: شعار ما این است که هر کجا فارسی زبانی وجود دارد دانشگاه پیام نور نیز آنجا حضور داشته باشد و برگزاری دوره‌های آموزشی در اقصی نقاط کشور و کشورهای منطقه از جمله برنامه‌های ما است.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام همدلی و همزبانی نام گذاری شده دانشگاه پیام نور می‌تواند محور تحقق این شعار باشد و امسال این موضوع باعث شد در بحث افزایش همدلی قدم برداریم.

سرلک ادامه داد: از برنامه‌های مورد تاکید ما ارتقای رشته در دانشگاه پیام نور است و امروز با وجود تمام هجمه‌هایی که علیه دانشگاه پیام نور صورت می‌گیرد همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و حتی یک رشته غیرمجاز را در دانشگاه ندارد و براساس نسخه جامع علمی کشور ۳۰ درصد دانشجویان کار‌شناسی وارد دوره کار‌شناسی ارشد شده و ۳ درصد وارد مقطع دکتری می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور خاطر نشان کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که حرکت‌ها را با قدرت ادامه دهیم و همچنین در راستای رفاه اساتید نیز خوشبختانه زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع به ما تعلق گرفته که سعی می‌کنیم آن را برای اساتید مهیا کنیم.

حسینی: دانشگاه پیام نور استان تهران با وجود درآمد ۱۰۰ میلیاردی یکی از مظلوم‌ترین دانشگاه‌ها است.

حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند گفت: باید از رئیس دانشگاه پیام نور کشور قدردانی کرد که مقتدرانه ایستاده‌اند و با وجود اینکه عده‌ای به دنبال تضعیف این دانشگاه هستند حتی تا نزدیکی استعفا نیز ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: امروز دانشگاه پیام نور استان تهران یکی از مظلوم‌ترین مراکز پیام نور است علی رغم اینکه بیش از صد میلیارد درآمد دارد اما مراکز آن از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: امروز میثاقی بسته‌ایم با اساتید که در عرصه بالندگی دانشگاه پیام نور هم تلاش خود را انجام دهیم.

حسینی در ادامه بیان داشت: از هفته گذشته توزیع غذا بین دانشجویان آغاز شده که حدود صد میلیون تومان برای این اختصاص داده شده و سعی کردیم در خصوص ارزاق برای اساتید اقدامات خوبی انجام دهیم.


                                                                                                  

محمدیان در مراسم بزرگداشت روز استاد:
با نام اسلام رحمانی می‌خواهند مبارزه با استکبار را بگیرند
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مشکل اساسی عده‌ای اسلام سیاسی است و امروز عده‌ای با نام اسلام رحمانی می‌خواهند مبارزه با استکبار و طاغوت را از اسلام بگیرند.
به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»،حجت الاسلام محمدمهدی محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم گرامیداشت روز استاد که در دانشگاه پیام نور برگزار شد ضمن اشاره به تقارن مبارک روز معلم با روز ولادت بزرگ‌ترین معلم بشریت امیرالمومنین (ع) گفت: در خصوص جایگاه اساتید و معلمان سخن بسیار گفته شده با تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است اما رسالت بزرگی که بر دوش این عزیزان قرار دارد در واقع مرزبانی است.

وی ادامه داد: مرز بسیار مهم است و همه کشور‌ها هزینه زیادی برای حفظ مرزهای خود انجام می‌دهند و در واقع اندیشه‌های ناب نیز جزو مرز انسانیت به شمار می‌رود و عالمان دینی و اساتید فرهیخته مسئولیت خطیر آن را برعهده دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: دیگر امروز کسی علنی با دین مبارزه نمی‌کند بلکه حتی شاید از آن نیز تعریف کنند اما با نام‌های دیگر قصد ریشه کن کردن آن را دارند.

محمدیان تصریح کرد: استاد مطهری این مرزبانی را به درستی انجام داد و هرگز فریب افکار عوام فریبانه دشمن را نخورد و همواره نفوذ دشمن را رصد می‌کرد و امروز با گذشت ۳۶ سال از شهادت استاد مطهری مرزبانی اندیشه و دین متفاوت است.

وی افزود: برخی با طرح سکولاریسم حکم بازنشستگی دین را صادر می‌کنند و با تبلیغ عرفانی‌های کاذب می‌خواهند آن را به حاشیه برانند که وظیفه مرزبانی دین را چندان مهم می‌کند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: امروز در عرصه مباحث فکری صحبت‌های زیادی را مطرح می‌کنند نظیر اسلام رحمانی که باید دید تقابل آن را با چه چیزی این گونه مطرح می‌کنند که اگر با اسلام طالبان، اسلام داعش و اسلام وهابیون مقایسه می‌شود درست است اما این کلمه را این گونه بیان می‌کنند تا اسلامی را مطرح کنند که مبارزه با طاغوت را دعوت نمی‌کند.

حجت الاسلام محمدیان در ادامه بیان داشت: پیش از انقلاب نیز مساجد و حوزه‌ها و این مباحث وجود داشت و مشکل اساسی عده‌ای با اسلام سیاسی است و این اسلام رحمانی که آنان مطرح می‌کنند در واقع با روح اسلام واقعی در تضاد است.

وی خاطر نشان کرد: امروز مرزبانی دین از کسانی که با نام اسلام رحمانی می‌خواهند مبارزه با طاغوت و استکبار را از اسلام بگیرند بسیار اهمیت دارد و اساتید دانشگاه‌ها نیز در این میان نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

                                                                                                 
رییس دانشگاه پیام نور:
دانشگاه پیام نور تا به امروز هیچ رشته غیرمجازی نداشته است
رییس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه چیزی فراتر از قانون نخواسته و تا به امروز مانند برخی از دانشگاه‌ها یک رشته غیرمجاز نداشته است.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سرلک در مراسم بزرگداشت مقام استاد که در دانشگاه پیام نور برگزار شد با بیان اینکه در این دانشگاه اقدامات زیادی برای افزایش وحدت و همدلی انجام می‌گیرد با اشاره به روز معلم گفت: اساتید و معلمان ادامه دهنده راه انبیا هستند و دانشگاه پیام نور آمده است تا پیام وحدانیت و نورانیت و اسلام ناب محمدی را به اقصی نقاط جهان برساند و اساتید رسولانی هستند که این مسئولیت را به عهده دارند.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور است ادامه داد: این دانشگاه با بهره گیری از توان 4 هزار عضو هیات علمی توانسته گام‌های مهمی در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بردارد.
وی دانشگاه پیام نور را نماد عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: ما توانسته‌ایم هر کجا محرومین هستند حضور یابیم و امروزه شعار آموزش برای همه،‌ همه جا و همه وقت را دنبال کرده و در راه ترویج عدالت آموزشی گام برمی‌داریم.
به گفته رییس دانشگاه پیام نور این دانشگاه به دلیل جدا نکردن دانشجویان از خانواده و عدم بهره گیری از خوابگاه،‌ کمترین آسیب‌های فرهنگی و چالش‌های اقتصادی را به همراه داشته است.
برگزاری بیش از 420 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور
سرلک به توضیح فعالیت‌های انجام شده در این دانشگاه پرداخت و گفت: کسب رتبه دو در فعالیت‌های قرآنی،‌ برگزاری بیش از 420 کرسی آزاداندیشی، برگزاری جشنواره حرکت، اعزام بزرگ‌ترین کاروان راهیان نور و ... نمونه‌ای از عزم دانشگاه پیام نور برای ترویج معارف اسلامی است.
وی درباره مهم‌ترین رویداد سال 93 در این دانشگاه بیان کرد: در رتبه‌بندی جدیدی که از سوی پایگاه ISE اعلام شده بود دانشگاه پیام نور توانست رتبه یک کیفیت آموزشی و رتبه 10 فعالیت پژوهشی را کسب کند که این بیانگر تلاش و زحماتی است که کشیده شده و امیدواریم کسب چنین رتبه‌هایی به داخل کشور محدود نشود.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید اذعان کرد: اساتید پیام نور می‌توانند محور تحقق شعار همدلی و همزبانی باشند. ما با یک میلیون دانشجوی دانشگاه و خانواده‌هایشان ارتباط پر رنگی نداشتیم و نامگذاری سال جدید رسالت ما را برای پر کردن این خلأ چند برابر کرده است.
رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه رشد و ارتقا جایگاه این دانشگاه مدنظر است، ادامه داد: امسال در پیام نور با چالش‌های مختلفی روبرو هستیم و هجمه‌هایی علیه این دانشگاه آغاز شده که باید در سال همدلی و همزبانی دست به دست هم داده و نشان دهیم ید واحدی هستیم و رییس و مرئوس در این دانشگاه معنایی ندارد.
سرلک با بیان اینکه چیزی فراتر از قانون نمی خواهیم ادامه داد: دانشگاه پیام نور تا به امروز حتی یک رشته غیر مجاز نداشته است و مانند برخی از دانشگاه‌ها که ابتدا دانشجو می گیرند تا مسئولین را مجبور به دادن مجوز بدون برنامه کنند عمل نکرده است چرا که ما خود را مقید به اسناد بالادستی می‌دانیم و در نقشه جامع علمی کشور تاکید شده که 30 درصد ظرفیت دانشجویان کارشناسی در دانشگاه پیام نور معادل ارشد و 3 درصد معادل دکترا گرفته شوند.
وی در پایان با اشاره به کمبود بودجه موجود اظهار کرد: علی رغم کاهش رشد جمعیت و کم شدن تعداد دانشجویان و همچنین تحلیل رفتن منابع مالی این دانشگاه با مشکلاتی روبرو شده است اما تامین نیازهای مادی و رفاهی اعضای آن به عنوان سرلوحه کار بوده و تلاش می‌کنیم که در حد بضاعت از زحمات آنان قدردانی کنیم.

                                                                                                 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان:
اساتید دانشگاه مرزبان اندیشه‌های دینی باشند/ برخی با طرح نظریه‌هایی به دنبال بازنشستگی دین هستند
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه حفاظت و پاسداری از مرزهای اندیشه از مسئولیت‌های خطیر عالمان است، گفت: اساتید دانشگاه باید مرزبان اندیشه‌های دینی در عصر خود باشند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش تقدیر از اساتید دانشگاه پیام نور با بیان اینکه امسال برای اولین بار روز معلم با روز تولد بزرگ معلم بشریت مصادف شد، گفت: تلاش‌های اساتید برای آشنا کردن نسل جوان با هویت، آینده و گذشته خودشان قابل ارج است ولی رسالت بزرگی که یکی از ابعاد معلمی و استادی را تشکیل می‌دهد بحث و زبانی است که استاد مطهری را هم می‌توان با این عنوان یاد کرد.
وی مرزبانی را یکی از مسئولیت‌های خطیر عالمان دانست و گفت: مرزها بسیار مهم است به طوری که کشورها هزینه زیادی برای حفظ مرزها می‌پردازند، اندیشه‌های ناب هم دارای مرز است و جزء مرز انسانیت انسان‌ها به شمار می‌رود و عالمان دینی 2 مسئولیت خطیر دارند که یکی تعریف دقیق و روشن مرزها و دوم حفاظت و پاسداری از مرزها است که شهید مطهری مصداق روشن مرزبان اندیشه‌های دینی در  عصر خود بود.
محمدیان گفت: در دوران مطهری دین، غریب بود و به طور علنی با دین مبارزه می‌کردند و دوستانی که نقش دشمنان را ایفا می‌کردند کم نبود و عالمان مرزبان در اقلیت بودند ولی مطهری مرزبانی را به شایستگی انجام داد و مرعوب پیشرفت‌های جدید نشد، دوستان ناآگاه را تحمل می‌کرد و گاهی شکوه می‌کرد ولی از جو عمومی و افکار عوام‌فریبانه نهراسید و نفوذ دشمن را به مرزها رصد می‌کرد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: امروزه به دلیل اینکه دوره رونق مباحث دینی است و پیروزی‌های چشم‌گیری برای اهل دین اتفاق افتاده و نفوذ در مرزهای اندیشه دینی کاملا متفاوت شده کسی به طور علنی با دین مبارزه نمی‌کند و حتی از دین تعریف و تمجید می‌کنند ولی با طرح و نظریه‌هایی به دنبال سوزاندن ریشه دین و برچیدن تمام مرزهای اندیشه‌ها هستند. به طوری که با طرح نظریه سکولاریسم حکم بازنشستگی دین را صادر می‌کنند و تاثیرگذاری دین در حکومت و سیاست را کم‌رنگ می‌کنند تا دین به گوشت بدون استخوانی تبدیل شود که بلعیدن آن برایشان راحت باشد.
وی اضافه کرد: سعی می‌کنند اسلام ناب را به حاشیه برانند و به همین دلیل لازم است مرزبانی دین بهتر انجام شود.
محمدیان گفت: برخی موضوع دین رحمانی و اسلام عاری از خشونت را مطرح می‌کنند، قطعا دین ما دینی است که رحمت الهی در آن اصل است ولی باید ببینیم نقطه مقابل این دین چه چیزی است، آیا منظور اسلام طالبانی است؟ آیا منظور داعش است؟ بله ما معتقدیم که این‌ها اسلام نیست و همان اسلام آمریکایی است که وهابیت و تکفیری‌ها مطرح می‌کنند، اینکه طالبان، تکفیری‌ها و داعش خارج از محدوده اسلام هستند جزء محکمات است اما برخی نگرانی‌هایی را مطرح می‌کنند و گاهی با سوءاستفاده از دینی که داعش و تکفیری‌ها و طالبان ارائه دادند اسلام رحمانی را در برابر اسلام سیاسی مطرح می‌کنند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد: بنابراین اسلام رحمانی اسلام حداقلی است که در برابر اسلام حداکثری مطرح می‌شود، اسلامی که خلاءهای روحی را پر می‌کند ولی با قدرت‌های مسلط کاری ندارد و در آن مقابله با استکبار وجود ندارد، اسلامی که مردم را به مبارزه با طاغوت‌ها دعوت می‌کند و همگان را به انتخاب حاکمان پاک‌دست فرامی‌خواند را اسلام سیاسی می‌دانند و آن را در مقابل اسلام رحمانی مطرح می‌کنند.
وی اضافه کرد: پیش از انقلاب مساجد و حوزه‌های علمیه فعال بود، اعلی حضرت هم به مکه می‌رفت و به زیارت امام رضا هم می‌رفت ولی در عین حال مزدور اسرائیل و آمریکا بود و مراکز فساد هم در کشور فعالیت داشتند.
محمدیان گفت: مشکل اساسی عده‌ای با اسلام سیاسی این است که اسلام می‌گوید باید بدانیم چه کسی در دنیا حاکمیت دارد و با استکبار مقابله کنیم ولی برخی روشن‌فکران می‌گویند دین باید به حوزه تخصصی خود بازگردد، آنها می‌گویند البته در برخی موارد ایراد ندارد که عالمان دینی سیاستمداران را نصیحت کنند ولی نباید در سیاست دخالت داشته باشند.
وی گفت: اگر مقصود از دین رحمانی گرفتن روح جهاد و مبارزه از دین باشد و مقابله با قدرت‌های سلطه‌گر و فساد و فحشا نباشد این دین افیون جامعه می‌شود، امروز چنین دینی از سوی مستکبران در جامعه ترویج می‌شود که می‌گویند حق حاکمیت را بر سرزمین‌های اشغالی برای آنها هم قائل شویم، حزب‌الله لبنان را یک گروهک تروریستی حساب کنیم. این را دین رحمانی می‌گویند ولی این دین کج و معوجی است که مستکبران برای ما ساخته‌اند.
محمدیان افزود: امروز مرزبانی از دین این است که ببینیم اسلام عاری از خشونت به چه می‌گویند، قطعا اسلام، دین رحمانی است ولی باید مراقبت کنیم که مرزها را در هم نریزند که این مراقبت‌ها بر عهده شخصیت‌های علمی کشور است.
وی دانشگاه پیام نور را یکی از دانشگاه‌های قابل افتخار جمهوری اسلامی دانست و گفت: اساتید دانشگاه پیام نور نیز باید در زمینه مرزبانی اندیشه‌ها فعال باشند.


                                                                                                 

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران:
برخی به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران با بیان اینکه برخی به دنبال تضعیف این دانشگاه هستند، گفت: اساتید دانشگاه پیام نور باید با یکدیگر و با دانشجویان همدل و همزبان باشند تا اهداف این دانشگاه محقق شود.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، میرزاحسن حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در همایش تقدیر از اساتید این دانشگاه گفت: میثاقی که اساتید دانشگاه پیام نور با یکدیگر دارند این است که همدل و همزبان باشیم تا برای بالندگی دانشگاه پیام نور که این روزها برخی به دنبال تضعیف آن هستند بکوشیم.
وی افزود: محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور برای جلوگیری از تضعیف این دانشگاه حتی تا استعفا هم پیش رفته است.
حسینی ادامه داد: با وجود اینکه درآمد دانشگاه پیام نور از 100 میلیارد تومان هم بیشتر است ولی برخی مراکز آن از امکانات قوی برخوردار نیست بنابراین باید با روسای واحدها همدل شویم تا نشان دهیم دانشگاه پیام نور از نظر وجود اساتید مجرب سرآمد است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: ما باید با همدلی و همزبانی حاشیه‌ها را به صفر برسانیم تا هر کسی نسبت به فرد دیگر حرف منفی نزند.
وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه پیام نور گفت: در پردیس پیام نور زمینی در بهترین نقطه گرفته‌ایم و توزیع غذا و ارزاق به دانشجویان را آغاز کرده‌ایم، همچنین نسبت به جانمایی برخی ساختمان‌ها که فرسوده هستند، اقدام کردیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: قصد داریم بیمارستان جرجانی که بیش از 3 هکتار است را نوسازی کنیم، همچنین برای افزایش رشته‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز برنامه‌ریزی داریم.
                                                                                                 
حسینی در گفت‌وگو با فارس خبر داد
ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در تمام مراکز پیام نور استان تهران
رئیس مرکز پیام نور استان تهران گفت: برنامه‌ریزی کردیم تا رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در تمام مراکز پیام نور استان تهران راه‌اندازی شود.
میرزاحسن حسینی رئیس مرکز پیام نور استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: پیگیر کارشناسی ارشد و دکترای کل مراکز هستیم.
وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه پیام نور برای توسعه آموزش عالی به خصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی گفت: 18 مرکز و واحد در استان تهران و بیش از صدهزار دانشجو در واحدهای استان تهران دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند که برای توسعه رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به وزارت علوم درخواست دادیم و در حال پیگیری مجوز وزارت علوم هستیم.
حسینی گفت: پس از اخذ مجوز از وزارت علوم این رشته‌ها از سال 95 در دانشگاه پیام نور ایجاد می‌شود.

                                                                                                
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران:
عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند
تهران- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: عده ای به دنبال تضعیف دانشگاه پیام نور هستند اما محمدعلی سرلک سرپرست کنونی این دانشگاه مقتدرانه حتی تا مرز استعفا ایستادگی کرده است.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استان تهران، میرزا حسن حسینی در مراسم هفته معلم و تقدیر از اساتید برتر این دانشگاه گفت که این واحد باوجود درآمد 100 میلیارد تومانی یکی از مظلوم ترین دانشگاه هاست زیرا مراکز آن از امکانات خوبی برخوردار نیستند.
 حسینی دربخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: از هفته گذشته توزیع غذا بین دانشجویان آغاز شده که حدود 100 میلیون تومان برای این موضوع اختصاص یافته است.
دانشگاه پیام نور در حال حاضر حدود 800 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد. 100 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در واحدهای استان تهران مشغول به تحصیل هستند. 

کارشناسی ارشد و دکتری، در تمام مراکز پیام نور تهران
حسینی گفت: پس از اخذ مجوز از وزارت علوم این رشته‌ها از سال 95 در دانشگاه پیام نور ایجاد می‌شود.
رئیس مرکز پیام نور استان تهران گفت: برنامه‌ریزی کردیم تا رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در تمام مراکز پیام نور استان تهران راه‌اندازی شود.
 میرزاحسن حسینی رئیس مرکز پیام نور استان تهران در گفت‌وگو با فارس، گفت: پیگیر کارشناسی ارشد و دکترای کل مراکز هستیم.
 وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه پیام نور برای توسعه آموزش عالی به خصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی گفت: 18 مرکز و واحد در استان تهران و بیش از صدهزار دانشجو در واحدهای استان تهران دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند که برای توسعه رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به وزارت علوم درخواست دادیم و در حال پیگیری مجوز وزارت علوم هستیم.
حسینی گفت: پس از اخذ مجوز از وزارت علوم این رشته‌ها از سال 95 در دانشگاه پیام نور ایجاد می‌شود.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب