برگزیده ها
 


در این نشست دکتر میرزا حسن حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران دانشگاه را به خانواده ای تشبیه کرد که همه اعضا آن باید برای رفع نواقص و رسیدن به بالندگی یکدیگر را یاری کنند.

وی تصریح کرد: از نقطه نظراتی که در بالندگی و ارتقا سطح علمی و اداری این دانشگاه تاثیر مثبت داشته باشد استقبال خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه تعداد زیادی از مسئولین کشوری فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور بوده اند اظهار داشت: باید همه ما تلاش کنیم تا نقاط مثبت دانشگاه پیام نور رادر راستای خدمت رسانی  برجسته نماییم.

همچنین دکتر محمداحسان تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ری گفت: این مرکز درحال حاضر با بیشترین رشته و گرایش دانشگاهی پذیرای 30 عضو هیئت علمی و 200استاد مدعو است.

وی ضمن برشمردن ظرفیت های بالای این مرکز در جذب دانشجو، امور فرهنگی، امتحانات و... خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا فضایی علمی و مجهز برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی ضمن درخواست از اعضا هیئت علمی دانشگاه های پیام نور مراکز جنوب استان تهران برای کمک به کیفیت بخشی دانشگاه پیام نور استان گفت: اگر پیام نور استان تهران درخشش داشته باشد می تواند به عنوان یک الگو مهم برای 31 استان دیگر کشور باشد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضاء به نقطه نظرات و مشکلات موجود پرداختند و در خواست همکاری و تعامل بیشتر ریاست استان با کادر علمی و اداری را داشتند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب