برگزیده ها
 
جلسه تودیع و معارفه معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با حضور معاون اجرایی و مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران و رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، معاونان، مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ دانتشگاهی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر محمدی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب طی سخنانی گفت: آقای علیبازی معاون اجرایی سابق این دانشگاه انسانی کوشا، ساعی و متعهد است که از زحمات ایشان در طول دوره تصدی این مسوولیت قدردانی و برای آقای دکتر سعید علی اوسطی معاون اجرایی جدید این دانشگاه آرزوی موفقیت می کنیم.
در ادامه اکبری نسب معاون اجرایی دانشگاه پیام نورگفت: استان تهران برخورد مناسب هیات رئییسه مرکز تهران جنوب با موضوع گردش و جابجایی مسوولیت ها نشان از پختگی و تجربه بالای این مجموعه تحت هدایت رییس محترم مرکز است و از زحمات و پیگیری های جدی آقای علیبازی در مدت تصدی مسوولست ایشان نیز قدردانی می کنیم.
ایشان به دکتر علی اوسطی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه دکتر امیری مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز با تشکر از زحمات معاون سابق دانشگاه و تبریک انتصاب دکتر سعید علی اوسطی، تکریم ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایت دانشجویان را به همه همکاران توصیه نمود.
دکتر علی اوسطی با ایراد سخنانی اهداف و رویکردهای خود را از جمله تقویت منابع انسانی و جذب دانشجویان جدید بیان نمود.
سپس دکتر نوروزی معاون پژوهش، دکتر احمدخانی معاون آموزش وعلیبازی معاون سابق اجرایی سخنانی ایراد نمودند.
در پایان  این مراسم،‌ لوح سپاس ریاست عالی دانشگاه پیام نور استان تهران برای هوشنگ علیبازی و حکم دکتر سعید علی اوسطی توسط مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران قرائت شد.


    
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب