برگزیده ها
 

نهمین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در نیمه اول سال 95،  با حضور رییس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور حسن اسفندمز مدیرکل مالی دانشگاه پیام نور کشور، سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه در فضایی صمیمانه در سالن جلسات ستاد استان تهران تشکیل شد.

دستور ات این جلسه شامل: گزارش مکتوب پذیرش دانشجو، بررسی مصوبات مربوط به مراکز و واحدها که تا کنون اجرایی نشده است و امور مالی مراکز و واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نخست، دکتر مرادی معاون آموزشی و پژوهشی  به ارائه گزارشی از عملکرد مراکز و واحدها در جذب و استقبال از دانشجویان ارائه نمود.

سپس دکتر امیری مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران گزارش آماری مبسوطی از میزان جذب دانشجو در  مراکز و و واحدها در سنوات اخیر پرداخت.

دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران  ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، با تشکر از اقدامات خوب صورت گرفته در ستادهای استقبال دانشجویان در مراکز و واحدها، عملکرد واحدها و مراکز را بسیار خوب ارزیابی نمود و با عنایت به  افزایش چشمگیر میزان جذب دانشجو در مراکز و و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: با توجه به میزان افزایش جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور استان تهران نسبت به سال گذشته، پیش بینی می شود بر اساس احتمالات، این میزان تا پایان سال به بیست و پنج درصد نیز برسد.

دکتر جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: امسال تاکنون،  اسلامشهر و نسیم شهر با میزان 66 درصد و 63 درصد بیشترین درصد رشد دانشجو را داشته و پرند و پیشوا بیش از 40 درصد رشد دانشجو در سال جاری داشته اند و دیگر مراکز و واحدها نیز تلاش چشمگیری داشته اند و همه اینها نشان از حسن مدیریت روسای محترم و نشان از میزان رضایتمندی دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه است و البته موفقیت های شایان توجه دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون های سراسری، استخدامی، وکالت و سایر آزمون ها، تایید کننده این رشد است؛ به طوری که امسال 2854 نفر از  فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان تهران در آزمون سراسری کارشناسی ارشد در دانشگاه های استان تهران پذیرفته شده اند و نفر اول آزمون وکالت کشور نیز دانشجوی این دانشگاه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز با تسلیت ایام پیش رو و ذکر مطالبی درخصوص اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین- علیه السلام- از حاضران برای تشرف به سفر معنوی اربعین طلب حلالیت نمود.

در ادامه ، پس از سخنان و نقطه نظرات روسای مراکز و واحدها در حوزه مالی، اسفندمز مدیر کل مالی دانشگاه پیام نور کشور میهمان این نشست، با توضیح مبسوطی درخصوص مشکلات اخیر مالی دانشگاه و صرفه جویی های انجام شده و بیان دیدگاه معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه پیام نور درباره عدم تعدیل نیرو در دانشگاه پیام نور، افزود: همانطور که می دانید دانشگاه پیام نور هم مانند جاهای دیگر با کسری درآمد مواجه بود ولی خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد، بخش جدیی از تنگناها و مشکلات مالی دانشگاه را پشت سر گذاشته ایم. امید است با صرفه جویی های همه مراکز و واحدها و نوآوری در فعالیت های مالی دانشگاه، در آینده شاهد مشکلی نباشیم.

معاون مالی دانشگاه پیام نور کشور ضمن پاسخگویی به سوالات مالی روسای مراکز و واحدها،  درخصوص تفویض اختیار مالی به روسای استانی اظهار داشت: با تفویض اختیار انجام شده، مراکز و واحدها می توانند با دست باز در حوزه آموزش های آزاد فعالیت کنند و نگران پرداخت ها از جمله: حق التدریس و سایر هزینه نباشند.


                                
                                
                                 

                                                                                    

 

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب