برگزیده ها
 

دبیران انجمن های علمی دانشجویی در نشستی با دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر مرادی معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و دکتر امیری مسوول نظارت و ارزیابی این دانشگاه در حوزه تولیدات دانشجویی به ویژه اختراعات و ابداعات دانشجویی گفت و گو کردند.

دکتر جمشیدی  با تاکید بر توانمندی های دانشجویان و تجلیل از اراده و همت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در این زمینه، اظهار داشت:  از دانشجویان عزیز می خواهم  که خودتان را دست کم نگیرید و در کنار رشد علمی، مهارت آموزی را جدی بگیرید.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با ذکر گزارشی از فعالیت های این دانشگاه در حوزه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و کارآفرینی در این دانشگاه و اقدامات صورت گرفته، افزود: در برنامه  ششم توسعه کشور هم از شرکت های دانش بنیان حمایت شده است و این موضوع از دغدغه های جدی مسوولان کشور است. کشور جای کار زیاد دار، به مهارت نیاز است. ما نسبت به کشور مسوولیم. نگاهتان به افق های آینده باشد و بدانید که  شما دانشجویان، اداره کنندگان آینده کشورید.

ایشان با اشاره به این مهم که؛ هر کشوری دانش دارد مستقل و قدرتمند است،بار دیگر  سخنان مقام معظم رهبری را در این زمینه یادآور شد و خاطر نشان ساخت: رهبر نظام سه شاخص را مبنای استقلال کشورعنوان کردند که  اولی علم است. علمی که نافع برای کشور باشد.

دکتر جمشیدی  به دانشجویان اطمینان خاطر داد : ما همچنان از پژوهش و تحقیقات کاربردی و نافع شما بویژه آن دسته از فعالیت هایی که منجر به حل مشکلی از مشکلات کشور شود استقبال می کنیم .

در ادامه این نشست، دانشجویان از رییس دانشگاه پیام نور استان تهران به خاطر حمایت از فعالیت های علمی و توجه ویژه به دانشجویان مراکز و واحدها و هم چنین حمایت های تعدادی از روسای مراکز و واحدها تشکر و در فضایی صمیمانه پیشنهادهای خود را برای هر چه پربارتر شدن فعالیت های دانشجویی مطرح کردند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب