برگزیده ها
 


به گزارش روابط عمومی استان تهران دکتر جمشیدی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی حضور یافت. دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان تهران در حالی که سیاهپوش عزای سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدااه الحسین (ع) بودند، همگام با مردم قدرشناس، با شهید مدافع حرم محسن حججی وداع کردند.

دکتر جمشیدی با حضور در این آیین باشکوه اظهار داشت: حیات اسلام، مدیون خون شهدای صدر اسلام تاکنون و به خصوص شهیدان کربلاست که مرگ با عزت شان، سرلوحه زیستن انسان های آزاده در طول تاریخ است و امروز هم پس از قرن ها، می بینیم هنوز خون شهدای کربلا در رگ های غیرت جوانمردان ایران می جوشد و جوششی عظیم در جامعه ایجاد می کتند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به دانشجویان شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور افزود: به همت ریاست عالی دانشگاه پیام نور، سال گذشته شاهد کنگره ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم دانشجوی دانشگاه پیام نور بودیم. دانشگاه پیام نور به حضور این جوانان غیرتمند می بالد که در همه میدان ها قهرمانانی بی بدیل اند.

دکتر جمشیدی در ادامه افزود: جا دارد یادی کنیم از شهید علی خرمی دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران که موجب شرف و عزت این دانشگاه است. گفتنی است، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم، محسن حججی با حضور انبوه جمعیت در مسیر ها، از میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شد. سحرگاه امروز نیز، رهبر معظم انقلاب با حضور در مسجد امام حسین (ع)، برای لحظاتی در کنار پیکر شهید محسن حججی حضور یافت وبا قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت (ع) آرزوی علو درجات کرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب