اخبار
 




به گزارش اداره فرهنگی مرکز تهران شرق، با موافقت دکتر حاجی حسینی رییس دانشگاه، اردوی یک روزه تهران گردی  شامل: برج میلاد، پل طبیعت و دیگر اماکن دیدنی تهران برای تعداد 120 نفر از دانشجویان و کارکنان این مرکز با هماهنگی اداره فرهنگی و همکاری انجمن های علمی و بسیج دانشجویی برگزار شد.

دکتر رضا حاجی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، ضمن ابراز امیدواری، اردوهای دانشجویی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: استمرار این گونه اردوها در تقویت روحیه و شادابی دانشجویان بسیار موثر بوده و همچنین باعث افزایش انگیزه ادامه تحصیل در دانشگاه های پیام نور خواهد شد.

وی ادامه داد، در این اردو به منظور توجه به مسایل فرهنگی، مسابقات قرآنی و شعر خوانی برگزار شد و به نفرات برتر هدیه ای تقدیم شده است.

وی افزود: تقویت فرهنگ گردشگری و اجرایی نمودن این فرهنگ در ادوار مختلف در دستور کار  مرکز قرار گرفته و بنا داریم در زمان های مختلف این مهم را برای دانشجویان تکرار نمائیم.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق گفت:  طبق اظهار نظر دانشجویان،  برگزاری این مراسم باز خورد بسیار خوبی داشته و با توجه به اینکه در یک فضای صمیمی و در صحت و سلامت برگزار شد و هیچ گونه خللی در رفت و آمد دانشجویان بوجود نیامده است، به همین منظور از همه همکاران، معاونت اجرایی، مدیریت فرهنگی، مسئول حراست، مدیر امور مالی و اداری و آموزش که همکاری لازم را داشتند تقدیرو تشکر می نمایم.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب