اخبار
 
دکتر مهدی یدالهی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در مصاحبه با روابط عمومی این مرکز از برگزاری آزمونهای نیمسال دوم 95-94 خبرداد وگفت با ارتقای سطح آزمونهای مکانیزه در مرکز دماوند در 4 سایت و حوزه برگزاری آزمون الکترونیک در هر نوبت آزمون60 نفر از دانشجویان میتوانند در آزمونهای الکترونیک حضور یابند.
دکتر یدالهی اضافه کرد تا کنون 40 نوبت آزمون مکانیزه وسنتی در این مرکز با حضور بیش از 300 دانشجو در نوبتهای آزمون برگزار شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین از برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور دماوند خبر داد و گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه، 24 و 25 تیرماه شاهد برگزاری آزمون سراسری سال 95 در این مرکز خواهیم بود که عموماً دواطلبان حوزه شرق استان تهران را پوشش خواهد داد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند گفت: از سال 1389 تاکنون، برگزاری آزمون‌های سراسری شهرستان دماوند به دانشگاه پیام نور دماوند سپرده شده است.
دکتر یداللهی تصریح کرد: با تجربه بالای همکاران در دانشگاه و با همکاری بی‌دریغ آنها، همواره جزء مراکز نمونه در برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال و آزمون سراسری در استان تهران بوده‌ایم.
وی ادامه داد: آزمون‌های پایان نیمسال شامل روزانه چهار نوبت برگزاری آزمون کاغذی و الکترونیکی خواهد بود؛ با ارتقای زیرساخت آزمون‌های الکترونیکی در هر نوبت امتحانی، 60 نفر می‌توانند در آزمون‌های الکترونیکی و آنلاین شرکت کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، آرامش و تمرکز بیشتر در حوزه آزمون، اطلاع بلافاصله از نتیجه امتحان، درصد خطای بسیار پایین و در حد صفر و صرفه‌جویی بسیار زیاد در مصرف کاغذ را از مزایای آزمون‌های الکترونیکی برشمرد.
دکتر یداللهی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده در دوره برگزاری آزمون‌ها، انجام امور آموزشی و ارائه خدمات اداری آموزشی و دانش‌آموختگان به‌صورت منظم انجام خواهد شد و هیچ خللی در ارائه خدمات به دانشجویان و مراجعان وجود نخواهد داشت.وی همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم با شرکت تعاونی مسافربری شهرستان دماوند خبر داد و اضافه کرد: با تعامل سازنده‌ای که وجود دارد، پیش‌بینی لازم برای هرچه منظم‌تر بودن ارائه خدمات ایاب و ذهاب دانشجویان انجام شده است.

                  
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب