اخبار
 

 

دانشگاه پیام نور استان تهران تجهیزات و خدمات آزمایشگاه های  مرجع خود را در مجله آزمایشگاه برتر معرفی کرد

تجهیزات و خدمات آزمایشگاه های مرجع دانشگاه پیام نور استان تهران و همچنین مقاله دکتر شیبانی در شماره دوازدهم مجله آزمایشگاه برتر چاپ شد.

مقاله با این مقدمه شروع شده است که: در آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه پیام نور استان تهران، انواع تجزیه های دستگاهی، آنالیزهای کمی و کیفی( زمین شناسی، زیست شناسی ، شیمی، نانوذرات و دیگر رشته ها)،  هم چنین اجرای طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی و انواع آزمایش های مورد نیاز پروژه های صنعتی و دانشگاهی در کارگاه های فنی و مهندسی پیشرفته و مجهز انجام می شود.

مقاله دکتر شیبانی رییس بخش فنی و مهندسی و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران در مورد معرفی دستگاه منحصر به فردUPV  است که در آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال مستقر و از پیشرفته ترین دستگاههای اندازه گیری در دنیاست.

گفتنی است، آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه پیام نور استان تهران با تکیه بر دانش و تجربه کادر علمی متخصص و کارشناسان مجرب و داشتن مجهزترین و پیشرفته ترین امکانات آزمایشگاهی اختصاصی و عمومی، امکان ارائه خدمات حرفه ای را به محققان، دانشجویان، اساتید، صنایع، بخش های پزشکی و داروسازی و سایر بخش های مرتبط را دارد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب