اخبار
 

مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشگاه پیام نور مرکز پرند، روز پنج شنبه  چهاردهم مرداد ماه  با حضور اکبری نسب معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران و دکتر مرادی معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی این دانشگاه انجام شد.

در این مراسم که با حضور مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران و کارکنان مرکز پرند برگزار شد، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز پرند معرفی شد.

اکبری نسب معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران طی سخنانی با تقدیر از اقدامات انجام شده در مرکز پرند در زمان مسوولیت دکتر مرادی همزمان با سرپرستی ایشان در  معاونت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی استان تهران و  تمجید از ویژگی های علمی و اجرایی دکتر علی صابری، ایشان را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز پرند منصوب و معرفی کرد.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، عدم تنش و همکاری مثمر ثمر را  از ویژگی های برجسته کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز پرند در این مدت دانست و از آنان خواست تا با دکتر صابری نیز نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

در ادامه، دکتر مردای رییس پیشین مرکز پرند از مشکلات این مرکز در آغاز مسوولیت خود و تلاشها و رایزنی های مستمر انجام شده در این راستا برای رفع مشکلات موجود گفت و با مثبت قمداد کردن اقدامات انجام شده و حرکت رو به رشد مرکز پرند، از کارکنان این دانشگاه برای  همراهی در مدت  سرپرستی خود قدردانی نمود .

دکتر علی صابری نیز که پیشتر ریاست واحد فیروزکوه را برعهده داشته است، ضمن تشکر از حسن نیت دکتر جمشیدی رییس و اکبری نسب معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران در انتصاب سرپرستی دانشگاه پیام نور مرکز پرند، اظهار امیدواری کرد تا با همکاری همه کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز پرند و هماهنگی ایشان  با ستاد استان تهران بتوانند اقدامات شایسته ای را در اعتلای این دانشگاه  انجام دهند.

در پایان این مراسم کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز پرند با اهدای هدیه و لوح تقدیر از  دکتر مرادی به خاطر خدمات ارزنده ایشان در طول سرپرستی مرکزپرند تقدیر کردند.

 

                                

                                          

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب