اخبار
 

بازدید فرماندار  از کلاس های آموزشی مسوولان سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دانشگاه پیام نور ورامین

 

کلاس های آموزشی مسوولان سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دانشگاه پیام نور ورامین برگزار شد.

  مهندس مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک در پی بازدید از روند برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه مسئولان سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در محل سایت رایانه ای دانشگاه پیام نور دایر شد، با دکتر عسگری ، رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار که جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، زینت بخش معاون عمرانی فرماندار و ابویسانی مدیر روابط عمومی فرمانداری، حجت الاسلام علیزاده مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و دیگر مسئولان دانشگاه نیز حضور داشتند.

     مهندس مرسلپور در ابتدای این دیدار که در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد ، بار دیگر انتصاب دکتر عسگری را به سمت ریاست دانشگاه تبریک گفت و حمایت و پشتیبانی همه جانبه فرمانداری شهرستان از اقدامات و برنامه های ایشان را در جهت ارتقای جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه را اعلام نمود .

    در ادامه دکتر عسگری نیز ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به فرماندار محترم و همراهان ایشان ، حضور و حمایتهای شخص فرماندار و معاونین را موجب دلگرمی مجموعه عنوان کرد و در خصوص مشکلات و درخواست های مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز دماوند مسائلی را عنوان نمود که فرماندار، دستورات پیگیری را به معاونان خود ابلاغ کرد.



                                                                           

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب