اخبار
 

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، دکتر سهراب عسگری رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با آیت ا... محمودی امام جمعه شهرستان ورامین دیدار کرد.

آیت ا... محمودی ضمن آرزوی توفیق برای مسوولان دانشگاه در انجام مسئولیت های ایشان در عرصه آموزش عالی، خدمت و مسئولیت در دانشگاه را به لحاظ تربیت نسل آینده اداره کننده کشور و نظام از دو جنبه حائز اهمیت  برشمرد.

 ایشان ابتدا از جنبه علمی و آموزشی و تربیت افراد متخصص در زمینه های گوناگون و سپس از جنبه اخلاقی که بایستی نیروهایی متعهد به اسلام و انقلاب تربیت شوند، سخن گفت.

 امام جمعه شهرستان ورامین وجود دانشگاه پیام نور در منطقه ورامین را باعث خیر و برکت در شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا برشمرد و اظهار امیدواری نمود که توفیقات این دانشگاه موجب سعادتمندی جوانان و نوجوانان این منطقه شود.

    در ادامه این دیدار، دکتر عسگری رییس دانشگاه پیام نور ورامین نیز ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای آیت ا... محمودی از درگاه خداوند متعال، گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه در سال گذشته و برنامه های پیش رو در سال جدید ارائه نمود.

وی همچنین با اشاره به توفیقات علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی، تربیت نیروهای متخصص و متعهد را از اهداف متعالی و دارای اولویت دانشگاه پیام نور عنوان نمود.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور ورامین نیز در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دانشگاه ارائه نمود و برپاداشتن شعائر مذهبی و گرامی داشتن مراسم یادبود ائمه اطهار -علیهم السلام -  را جزء برنامه های باشکوه دانشگاه عنوان کرد و گزارشی در خصوص برپایی مراسم یادبود شهدای مدافع حرم و نیز تشییع چند شهید مدافع حرم در این دانشگاه در سال گذشته ارائه نمود.

 در این دیدار مدیران فرهنگی، روابط عمومی و اداری دانشگاه نیز حضور داشتند. 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب