اخبار
 

رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان گفت : دانشگاه پیام نور بهارستان در سال جاری در۱۸رشته تحصیلی از طریق آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.
آقای فرزاد سلیمانی افزود : داوطلبان بومی که مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند این رشته ها را انتخاب کنند.
وی ادامه داد  : در ۱۳رشته تحصیلی با اعمال نمره آزمون و ۵ رشته تحصیلی به صورت بدون آزمون و صرفاً با اعمال  سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو خواهیم داشت .
سلیمانی گفت : در رشته های حقوق ، راهنمایی و مشاوره ، الهیات و معارف اسلامی- علوم قرآن وحدیث ، الهیات و معارف اسلامی -فقه و مبانی حقوق اسلامی ، حسابداری ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت دولتی ، علوم اجتماعی ( پژوهشگری)، روانشناسی ، زبان و ادبیات فارسی، شیمی کاربردی و علوم تربیتی- آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی و علوم تربیتی- مدیریت برنامه ریزی اموزشی با اعمال نمره آزمون دانشجویان پذیرش خواهند شد.
وی به رشته های بدون آزمون که فقط با سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو می شوند اشاره کرد و اظهار داشت : علوم ورزشی -علوم زیستی و ورزش ، علوم ورزشی- علوم انسانی ورزش،  الهیات و معارف اسلامی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی ، مهندسی مدیریت اجرایی و روانشناسی رشته هایی است که متقاضیان می توانند با توجه به سوابق تحصیلی خود اقدام به انتخاب رشته کنند.
سلیمانی خاطرنشان کرد : متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی     www.sanjesh.orgو یا با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.
آقای شهیری: 09127128854        
آقای رستمی: 09371889514
آدرس دانشگاه : شهرستان بهارستان، نسیم شهر، میدان هفت تیر، انتهای بلوار بوستان
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب