اخبار
 

مراسم تقدیر و تجلیل از دانش آموختگان نخبه واحد ملارد با حضور دانشجویان ورودی جدید برگزار شد.

مراسم تقدیر و تجلیل از دانش آموختگان نخبه و جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور ملارد  در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد .

در این مراسم که با استقبال گرم و پرشور دانشجویان ورودی جدید مواجه شد ، نادره بحری رئیس دانشگاه پیام نور ملارد، حجت الاسلام والمسلمین فرجی معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین فراهانی مسوول  دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ملارد و  دیگر مسوولان این دانشگاه حضور داشتند .

نادره بحری ، رئیس دانشگاه پیام نور ملارد ضمن تقدیر از تلاش دانش آموختگان  نخبه علمی  و فرهنگی دانشگاه، آنان را الگوی عینی دانشجویان ورودی جدید خواند و  موفقیت دانش آموختگان این دانشگاه را در آزمون سراسری کارشناسی ارشد نشان از موفقیت نظام آموزشی دانشگاه پیام نور دانست و در سخنانی به مزایای دانشگاه پیام نور اشاره  و دانشجویان ورودی جدید را به تحصیل علم با انگیزه بالا همراه با تقویت اخلاق و اعتقادات دینی، شرکت در انجمن های علمی دانشگاه و حضور فعال در برنامه های فرهنگی دعوت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در خصوص شهریه کم دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه ها  و  امکان انجام فعالیت های جانبی در کنار تحصیل و دیگر  مزایای دانشگاه پیام نور صحبت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی افزود : دانشجو باید باور کند که از دانش آموزی به سمت دانشجویی آمده است ، پس برای تحصیل علم باید تلاش کند و نهایت بهره را از فضای دانشگاه ببرد.

همچنین ایشان دانشجویان را به شرکت در فعالیت های مختلف فرهنگی دعوت نمود.

در طول این مراسم کلیپ هایی از فعالیت های انجمن های علمی، موفقیت های دانشجویان و سایر فعالیت های دانشگاه به نمایش در آمد.

همچنین برنامه ای درخصوص بزرگداشت مقام شهدا و ذکر اهل بیت (ع) اجرا شد. در ادامه مراسم نیز از دانشجویان پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویانی که موفق به کسب مقام برتر ورزشی، علمی، قرآنی و همچنین دانشجویان فعال انجمن های علمی دانشگاه با اهدای لوح ، تقدیر شد.

 سپس دانشجویان ورودی جدید به همراه مدعوین ضمن پذیرایی بسته های فرهنگی و گل دریافت و از غرفه های دستاوردهای علمی و فرهنگی ، کانون قرآن و عترت و نمایشگاه گل و گیاه دانشجویان کشاورزی بازدید نمودند.

در پایان،  شرکت کنندگان با پخش اذان ظهر به استقبال نماز جماعت رفتند و در فضایی معنوی نماز ظهر و عصر را در صفوف به هم پیوسته اقامه کردند. 


         
         

 

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب