اخبار
 

رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در سال تحصیلی جدید با آیت اله محمودی امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کرد.

    در این جلسه  ابتدا حضرت آیت اله محمودی ضمن خوشآمدگویی و خیرمقدم به میهمانان، انتصاب دکتر عسگری را به ایشان تبریک گفت و توفیق در مسئولیت جدید را برای ایشان از درگاه خداوند مسئلت نمود.

آیت اله محمودی، توفیق انجام صحیح وظیفه در این شرایط خاص اوضاع جهانی را از عنایات خداوند برشمرد و افزود : امروزه اهمیت مراکز علمی و دانشگاهی در ساختن جامعه انسانی و الهی غیرقابل انکار است و تربیت نیروی دانشمند که هم به سلاح علم و دانش مجهز باشد و هم به سلاح اخلاق و تقوای الهی، بزرگترین رسالت دانشگاهها در جامعه اسلامی است.

    ایشان در ادامه، وظایف و مسوولیتهای خطیر و مهم مسوولان و مدیران فرهنگی کشور را برشمرد و با اشاره به خطراتی که نسل جوان و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان را تهدید میکند، بر آموزشهای دینی و اخلاقی به ویژه در سالهای ابتدایی تحصیل افراد تاکید کرد تا در ادامه مسیر بتوانند با آسیبهای پیش رو در مقاطع و فضاهایی که وارد می شوند، مقابله کنند.

    در ادامه این دیدار دکتر عسگری رییس دانشگاه پیام نور نیز ضمن آرزوی سلامت و طول عمر با برکت برای آیت اله محمودی، وجود ایشان را مایه خیر و برکت برای منطقه و بسیار ارزشمند برای مسئولان اجرایی دانست و منویات و ارشادات ایشان را در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور و نیز تربیت نسل جوان دانشمند و بااخلاق و متدین حائز اهمیت برشمرد.

در این دیدار حجت الاسلام علیزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و شیرکوند مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور حضور داشتند، حجت الاسلام علیزاده، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین و فعالیت های انجام شده توسط انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فعال فرهنگی را به محضر آیت اله محمودی ارائه نمود.

 


                                                                                               

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب