اخبار
 
 
نمایش " افکارتو گچ بگیر" و کمپین " جهان بدون جنگ " کاری از میثم رضایی نیا در موزه صلح تهران برگزار و با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.
در ایام اجرای این نمایش که از شانزدهم مرداد در موزه صلح تهران افتتاح شد، علاوه بر هم وطنانمان، بازدیدکنندگانی از کشورهای مختلف از این نمایش بازدید کردند و طومار " جهان بدون جنگ " را امضا نمودند و یا اثرانگشت زدند. همچنین دل نوشته هایی از زیبایی صلح ، دوستی و حقیقت در طومار یادداشت کردند و بدین ترتیب به کمپین " جهان بدون جنگ " پیوستند.
میثم رضایی نیا درباره هدف اش از این نمایش گفته بود: هدف از اجرای این نمایش، نشان دادن تنفر و انزجار اغلب انسان ها از جنگ و ایجاد فضای هنری متفاوت درباره صلح با استفاده از تلفیق هنرهای جدید از جمله هنر اجرا ، هنر چیدمان وهنرهای تصویری یا به نوعی دیگر هنرهای میان رشته ای است که مخاطب را با هنر درگیر و درک موضوع را برایش ملموس‌تر می کند. در مورد این کمپین هم هدف من فراتر از برگزاری تنها یک نمایشگاه است و تمام تلاش خود را به کار خواهم برد تا با ابزارهای مختلف هنری،‌ پژواک و بازتاب دهنده صدای صلح طلبی و دوستی مردم میهنم باشم.
این هنرمند دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه گفت: از استاد درس هنرهای معاصر، جناب آقای دکتر اکبری نسب کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ چراکه با وجودی که با این استاد تنها 2 واحد درسی داشتم ولی ایشان با کلاس های فوق برنامه ، دلسوزانه هرآنچه از هنرمعاصر را که سالها با تلاش به دست آورده بودند به دانشجویان آموختند. اعضای علمی دانشگاه پیام نور، بهترین ها هستند.


   
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب